Graviditets app?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. februar 2015

sulo

Mangler en god graviditets app, gerne på dansk, hvilken bruger i selv eller har brugt?

Ikke til iphone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2015

minførste

Til hvilket formål?

jeg har den som jordemoderforeningen bla har lavet og mener den koster 22kr. Gravid, hedder den

Anmeld

11. februar 2015

sulo

minførste skriver:

Til hvilket formål?

jeg har den som jordemoderforeningen bla har lavet og mener den koster 22kr. Gravid, hedder den

Til at følge lidt med i udviklingen hvad der sker i graviditeten, jeg havde ikke smartfone i min første graviditet, men vil gerne høre hvad der findes af forskellige app og hvad de forskellige kan

Anmeld

11. februar 2015

minførste

Der er beskrivelser af uge for uge. Der er informationer ang amning, udstyr, fødsel, tiden efter fødslen. Og der er et emne som omhandler de obligatoriske undersøgelser. Og også div anbefalinger til gravide.

og så er der små videoer med øvelser fx bækkenbund og venepumpe. Og med hvile og fødestillinger.  

Anmeld

11. februar 2015

Chevro

sulo skriver:

Mangler en god graviditets app, gerne på dansk, hvilken bruger i selv eller har brugt?

Ikke til iphone

Den der hedder Gravid

den koster lidt penge, men du kan tage billeder hver uge og læse uge for uge, imens du får information og kan følge din termin. Super god 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.