tegnblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
6 svar
1 synes godt om
11. februar 2015

TL89

Hej piger  

Jeg har her til morgen da jeg var på toilettet oplevet at der var lidt brunt udflåd i mit bind og da jeg tørrede mig kom der noget slim med lidt friskt blod og nu har jeg en del murren i underlivet og jeg har også lidt kvalme.

Tænker lidt om det måske er tegnblødning, jeg er i dag 39+2 så den bette pige må gerne snart komme.

Hvor lang tid gik der fra at i fik tegnblødning til fødslen gik i gang ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2015

mortilfreja

TL89 skriver:

Hej piger  

Jeg har her til morgen da jeg var på toilettet oplevet at der var lidt brunt udflåd i mit bind og da jeg tørrede mig kom der noget slim med lidt friskt blod og nu har jeg en del murren i underlivet og jeg har også lidt kvalme.

Tænker lidt om det måske er tegnblødning, jeg er i dag 39+2 så den bette pige må gerne snart komme.

Det kunne det meget vel være 

Der gik halvanden døgn fra slimprop og tegnblødning til jeg fødte, men det er meget forskelligt.

En ting er sikkert, din krop forbereder sig 

Anmeld

11. februar 2015

Bak

TL89 skriver:

Hej piger  

Ja, det lyder da som en tegnblødning! Den siger jo så desværre ikke noget om, hvornår fødslen bliver. Der kan stadig gå lang tid. Jeg havde først tegnblødning under mine veer, så det kan du jo ikke bruge til så meget 

Men held og lykke med din forestående fødsel! 

Anmeld

11. februar 2015

Masig

Det lyder som da min tegnblødning startede. Den startede også tidligt om morgenen/natten og endte med at være helt menstruationskraftig i løbet af dagen. Jeg fødte lige inden midnat. Men havde så også haft veer i et døgns tid inden blødningen startede...

Anmeld

11. februar 2015

Sandratoft

TL89 skriver:

Hej piger  

Jeg havde tegnblødning søndag og mandag, onsdag gik vandet og fødte torsdag  

God fødsel 

Anmeld

11. februar 2015

TL89

Tak for jeres svar  

Ved jo godt det er forskelligt hvornår der sker mere, men som førstegangsfødende analysere man vel nok på alle tegn kroppen kommer med og bliver lidt forhåbningsfuld efter at der snart sker noget mere  

Men jeg kan jo heller ikke gøre så meget andet end bare at se tiden an og tage det som det kommer  

Anmeld

11. februar 2015

Clisolka

Det kunne godt lyde som tegnblødning. I min første graviditet oplevede jeg det ikke og 2. gang fik jeg tegnblødning en mandag - han er født torsdag morgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.