Andre ryttere her.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. februar 2015

Katja1987

Hejsa jeg var egentligt bare interesseret i at høre om der var andre ryttere herinde.. 

Jeg er selv i 6. Måned og stadig aktiv rytter.. 

Mvh Katja 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

Mamacita til 2 piger

Katja1987 skriver:

Hejsa jeg var egentligt bare interesseret i at høre om der var andre ryttere herinde.. 

Jeg er selv i 6. Måned og stadig aktiv rytter.. 

Mvh Katja 

I min første graviditet red jeg til en uge før fødsel..

Denne gang har jeg slet ikke redet, da jeg har solgt mine heste fordi jeg ikke havde til til at ride på det plan jeg brænder for. Så det var for mig alt eller intet.  

Så jeg ved ikke om jeg går under kategorien rytter stadig, men jeg har stadig min gang i stalden. Bare kun avlsdelen.. Men det er nu også hyggeligt bare at gå og hygge mig med hopper og føl..  

Anmeld

10. februar 2015

Beem82

Er ikke gravid, men rider og håber at kunne fortsætte det langt ind i den graviditet, der forhåbentlig venter lige om hjørnet!

Men det kommer til at kræve en hest jeg kan stole fuldt og fast på, så håber den jeg har part på pt ikke bliver solgt. Ejeren har desværre lige sat den til salg 

Anmeld

10. februar 2015

N&D

Da jeg næsten lige hade købt ny hest på 6 år.

Jeg red til jeg var 8 uge henne, der blødt jeg også har jeg holdt pause men og ride. 

Men vi arbejde fra jorden af så vi stadig holde os lidt i gang pga jeg har bækkenløsning nu her.

Men nej hvor jeg glæder mig til og må ride igen efter jeg har født.

Anmeld

11. februar 2015

Katja1987

Ja det er jo fantastisk med de dejlige dyr..

Jeg red til 2 dage før min fødsel med den første, og nu her springer jeg stadig, har mit sidste springstævne her i weekenden, så holder jeg en lille pause fra stævnerne.. 

Jeg ved godt nok ikke hvad jeg ville gøre uden dem... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.