Scanning 6+4, nogle erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.843 visninger
10 svar
8 synes godt om
10. februar 2015

Tullemulle

Hej, jeg har købt mig til en tidlig scanning i morgen, hvor jeg vil være 6+4, jeg ved det er tidlig, men jeg bliver nødtil at få en "vished" om alt er okay, om  det ikke er en GUL eller om hjertet slår (ved godt det ikke er sikkert at se hjerteblink der) .. Jeg har overhovedet ikke turede at være glad over jeg er gravid da jeg har mistet i 7+3 sidst jeg var gravid..er der nogle der er blevet scannet før 6+0-6+6? Hvordan gik det? 

Mvh tullemulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

Tullemulle

Igen der har prøvet det?

Anmeld

10. februar 2015

esioul

Tullemulle skriver:

Hej, jeg har købt mig til en tidlig scanning i morgen, hvor jeg vil være 6+4, jeg ved det er tidlig, men jeg bliver nødtil at få en "vished" om alt er okay, om  det ikke er en GUL eller om hjertet slår (ved godt det ikke er sikkert at se hjerteblink der) .. Jeg har overhovedet ikke turede at være glad over jeg er gravid da jeg har mistet i 7+3 sidst jeg var gravid..er der nogle der er blevet scannet før 6+0-6+6? Hvordan gik det? 

Mvh tullemulle

så blink 6+2

Anmeld

10. februar 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Ja, har set hjerteblink 6+4 i begge graviditeter, held og lykke :-)

Anmeld

10. februar 2015

Tullemulle

Årh tusind tak for jeres svar! Nu er jeg mere rolig! er der flere der er blevet scannet tidlig?

Anmeld

11. februar 2015

Louise-Nicki-buddi

Tullemulle skriver:

Årh tusind tak for jeres svar! Nu er jeg mere rolig! er der flere der er blevet scannet tidlig?

Jeg så os hjerteblink i uge 6 

Anmeld

11. februar 2015

Clisolka

Tullemulle skriver:

Mvh tullemulle

Jeg blev scannet præcis 6+4 i min 2. graviditet. Der lå et lille foster og vi hørte hjerteblink 

Anmeld

11. februar 2015

Os&lilledig

Vi så hjerte blink 6+2 

ugen efter var hjertet slukket 

Så glæd dig helt vildt til at se det, det er den mest fantastiske følelse i hele verden!! 

Anmeld

11. februar 2015

Tullemulle

Os&lilledig skriver:

Vi så hjerte blink 6+2 

ugen efter var hjertet slukket 

Så glæd dig helt vildt til at se det, det er den mest fantastiske følelse i hele verden!! 

Tusind tak for jeres beskeder  jeg så selv hjerteblink i 7+3 og to timer efter scanningen tabte jeg foster..øv hvor er det bare surt  

ja det er en helt fantastisk følse 

Anmeld

11. februar 2015

Tullemulle

Nu har jeg været til scanning! Og ALT så rigtig godt ud, tydelig og flot hjerteblink, stor foster sæk osv! Jeg troede jeg var 6+4 i dag, men hun sagde at jeg vil være 7+0 i morgen..så det er bare super godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.