Ud på tur, veninder med børn:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. februar 2015

TJM

Er der nogle som jeg, der mangler veninder med børn, der har lyst til at tage ud i det blå. 

Jeg har en søn på 4 og vi vil rigtig gerne tage på tur og dele oplevelserne. For det er ikke så sjovt, når der kun er voksne. 

Så vi håber du har du lyst til at dele oplevelser med os. Alt fra strand, legeplads, sommerland, hvad vi kan finde på

Jeg er 35 og bor på Vestsjælland.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
TJM skriver:

Er der nogle som jeg, der mangler veninder med børn, der har lyst til at tage ud i det blå. 

Jeg har en søn på 4 og vi vil rigtig gerne tage på tur og dele oplevelserne. For det er ikke så sjovt, når der kun er voksne. 

Så vi håber du har du lyst til at dele oplevelser med os. Alt fra strand, legeplads, sommerland, hvad vi kan finde på

Jeg er 35 og bor på Vestsjælland.

Det gad min 4 årig søn og jeg meget gerne desværre bor vi i Århus. Men nu har du fået oppet din tråd.

Anmeld

10. februar 2015

EAF

Ja det ville min søn på 5 år og jeg selv på snart 36 også gerne, men bor lidt udenfor Vejle 

Anmeld

11. februar 2015

TJM

Tak for interessen Ihhh hvor ærgerligt at i bor langt væk Er ellers ofte i Århus, men der plejer vi at være booket godt op

Håber der kommer nogle forbi opslaget, Der er tættere på

Anmeld

25. februar 2015

Rikkes

Jeg er 39 år og har en søn på 2 år og en mere på vej, og vil meget gerne ud at opleve med andre kvinder og børn 

Vi bor i Ringsted. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.