søger hjælp til ebay

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2015

August2015

debbie19 skriver:

vil det sige at tolden ikke tager det vis det ik er over 80 dollars ??

Ikke 80 dollars... men 80 danske kr. (Varen må max. koste 80 kr. + fragt). 

Hvis det er en vare, hvor sælger betaler fragt, må den maks koste 80 kr. i alt. 

Hvis der står en fragtpris, må varen koste max. 80 kr + fragt. 

Hvis det er fra et EU-land, kommer der ikke told på. Heller ikke selv om varen koster over 80 kr.

Men hvis det er fra et ikke-EU-land (fx. USA, Kina, Hong Kong osv.) skal du holde dig under 80 kr, hvis du vil undgå ekstra-regninger. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

Mette0105

Min veninde har bestilt masser af ting på eBay for over 80 kr man skal bare få sælger til at skrive at det skal sendes som gave Så kommer der ikke told på

Anmeld

10. februar 2015

debbie19

hmm okay tak for svarene findes der sider hvor der ikke kommer told på ? når det er over det tal? alså hvor man betaler med fragten eller ligne 

Anmeld

10. februar 2015

August2015

Mette0105 skriver:

Min veninde har bestilt masser af ting på eBay for over 80 kr man skal bare få sælger til at skrive at det skal sendes som gave Så kommer der ikke told på

Den går ikke igennem hver gang - heller ikke bare fordi sælger skriver en lav værdi på eller skrive "gave". 

Tolderne kender godt til det trick. 

Både jeg + flere veninder har oplevet, at det bliver taget i tolden alligevel. 

Anmeld

10. februar 2015

August2015

debbie19 skriver:

hmm okay tak for svarene findes der sider hvor der ikke kommer told på ? når det er over det tal? alså hvor man betaler med fragten eller ligne 

På ebay er der varer fra hele verden. Så du skal holde øje med, hvilket land varen sælges fra. 

Det gælder jo for alle sider. Det er det land, varen sendes fra, der afgør, om der kommer told på eller ej. Så man skal altid tjekke, inde man bestiller, om varen afsendes fra EU eller ej. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.