Imorgen bliver en travl dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. august 2009

TbCp

Skal afsted til 1. omgang forældre/barn musik i denne sæson. Har bare glædet mig til at starte igen. Min kusine og hendes søn starter sammen med os i år, det bliver kanon hyggeligt.
Vi starter kl. 10 og det varer så i 45 min. herefter drøner jeg ned til mine forældre og afleverer Liva... det er SÅ dejligt at have fået det kørekort!
Hjem igen og så gælder det bad til den helt store guldmedalje. Smukkesering, sætte hår, makeup osv osv vi skal nemlig til min venindes bryllup
Ihhh hvor jeg glæder mig!!!
Så i må have en skøn dag imorgen, mig "ser" i nok ikke ret meget til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Skal afsted til 1. omgang forældre/barn musik i denne sæson. Har bare glædet mig til at starte igen. Min kusine og hendes søn starter sammen med os i år, det bliver kanon hyggeligt.
Vi starter kl. 10 og det varer så i 45 min. herefter drøner jeg ned til mine forældre og afleverer Liva... det er SÅ dejligt at have fået det kørekort!
Hjem igen og så gælder det bad til den helt store guldmedalje. Smukkesering, sætte hår, makeup osv osv vi skal nemlig til min venindes bryllup
Ihhh hvor jeg glæder mig!!!
Så i må have en skøn dag imorgen, mig "ser" i nok ikke ret meget til

God fornøjelse....

Vil I låne "møg-anden", så i kan komme statsligt til bryllup

Anmeld

29. august 2009

TbCp

Vi har fået privatchauffør på så det er jo helt rart.... så kan vi få os en lille skid på

Anmeld

29. august 2009

Dictes mor

Det lyder rigtig hyggeligt. Der er da ikke noget bedre end bryllupper, jeg elsker at være afsted, og jeg elskede at holde det selv. Ville ønske jeg kunne gøre det igen, men det ville vel kræve en anden mand, og det vil jeg jo ikke have!

Jeg håber, at I får en fantastisk dag og aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.