Hej Tina :-)
Jeg ved ikke om det er den ''rigtige'' person/læge jeg skriver til nu, men jeg prøver. ;-)
Jeg har de sidste 2 1/2 - 3 uger døjet med blid kvalme i ny og næ, men ondt i hovedet i lidt tid hver dag og de sidste dage haft prikken i underlivet samt lidt sidestik igår og idag i venstre side. Jeg har både taget en G-test og ÆL-test i dag og begge viser negativt. :-(
Min forrige mens var d. 29/12 og den jeg lige har haft var d. 27/1 - Her skal det så lige siges at den så meget anderledes ud, mere pæn rød og ikke så kraftig + uden ''klumper'' (BEKLAGER DETALJER)
Har du nogen ide til hvad jeg kan/skal gøre? Jeg er virkelig i tvivl. Håber du kan hjælpe mig (Krydser fingre) xx
Mvh
JMS
Tinas svar
Hej JMS,
Umiddelbart lyder det ikke som om du er gravid. Testen er negativ og du har haft regelmæssige menstruation - menstruationer kan godt variere i styrke og udseende uden at det betyder noget!
Jeg gætter på at du rigtigt gerne vil være gravid?
Prikken/stikken i underlivet og især i den ene side, kan betyde ægløsning.
Hvis du skulle få kraftige smerter i maven eller i den ene side af underlivet skal du naturligvis søge læge.
Mht kvalmen og hovedpinen, så kan jeg ikke give dig svar på hvorfor du har det, desværre!!
Hvis det fortsætter, skal du kontakte egen læge.
Kh Tina
Tina tilbyder samtaleforløb til kvinder, mænd og par der er ufrivilligt barnløse og befinder sig før, under eller efter en fertilitetsbehandling – med eller uden et barn på vej. Derudover holder hun workshops og foredrag for par i fertilitetsbehandling.
Se Tinas hjemmeside: TinaSandager.dk
Anmeld