Smerter i lænden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. februar 2015

Hertz

Jeg har nu to gange været indlagt med veer er 32+3 så er rimelig bange hver gang jeg får ondt. Her i dag har jeg haft murren, og nu har jeg en konstant smerte i lænden kan faktisk ikk rigtig holde ud hverken at sidde eller ligge og synes bare det bliver værre. Kan ikk finde ud af om jeg skal ringe til fg for føler lidt at jeg er over pylret eller hva man kalder det. Hva ville i gøre, ringe med det samme eller se tiden an.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

Klumpe-dumpe

Hertz skriver:

Jeg har nu to gange været indlagt med veer er 32+3 så er rimelig bange hver gang jeg får ondt. Her i dag har jeg haft murren, og nu har jeg en konstant smerte i lænden kan faktisk ikk rigtig holde ud hverken at sidde eller ligge og synes bare det bliver værre. Kan ikk finde ud af om jeg skal ringe til fg for føler lidt at jeg er over pylret eller hva man kalder det. Hva ville i gøre, ringe med det samme eller se tiden an.

Jeg ville ringe med det samme. 

Anmeld

10. februar 2015

Hertz

Er også på vej derind nu, det er fandens at der skal være så langt. Især når min første fødsel gik så stærkt.

Anmeld

11. februar 2015

Klumpe-dumpe

Hertz skriver:

Er også på vej derind nu, det er fandens at der skal være så langt. Især når min første fødsel gik så stærkt.

Hvordan gik det ? 

Anmeld

11. februar 2015

Hertz

Klumpe-dumpe skriver:

Hvordan gik det ? 

Fik kørt strimmel og de tog nogle prøver for bakterier og konstateret igen at min livmoderhals er for kort og meget blød så ja jeg skal fortsat ligge i sengen. De vil trække den så langt som muligt før de prøver at stoppe en evt fødsel.

Anmeld

11. februar 2015

Klumpe-dumpe

Hertz skriver:

Fik kørt strimmel og de tog nogle prøver for bakterier og konstateret igen at min livmoderhals er for kort og meget blød så ja jeg skal fortsat ligge i sengen. De vil trække den så langt som muligt før de prøver at stoppe en evt fødsel.

Hvor er det bare ærgerligt du skal døje sådan 

ja under normale omstændigheder, prøver de ikke at stoppe fødslen fra uge 34. Så jeg krydser for du ihvertfald når så langt 

Anmeld

11. februar 2015

Hertz

Klumpe-dumpe skriver:

Hvor er det bare ærgerligt du skal døje sådan 

ja under normale omstændigheder, prøver de ikke at stoppe fødslen fra uge 34. Så jeg krydser for du ihvertfald når så langt 

Ja det er hårdt psykisk synes jeg, men knap 2 uger endnu så er jeg over det aller kritiske, han må nu gerne blive derinde til 7 marts (36uge). Og de store børn vil også rigtig gerne hjem igen, har dem begge to de næste par dage, og de har jo bare savnet at være herhjemme. Så håber ikk jeg skal afsted før de er hos farmor og mormor igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.