åhh nu er jeg ved at være ude hvor jeg overvejer et nyt forvaltnings besøg 
min x og jeg har 2 børn sammen, og det sidste års tid er han begyndt at tage mere og mere afstand til dem 
aftaler bliver brudt og lavet om ofte!
vores aftale er 10/4
han får dem torsdag hver anden uge til søndag.
sidste gang fik han lov at låne en auto stol, sagde HUSK at aflevere den når du aflevere børn, ja ja blev der sagt!, kom den med tilbage NEJ! siger til ham vi skal have den senest ugen efter da vi skal bruge den til mit stedbarn, ja ja siger han, kom han med den? NEJ! han løj og påstod han var på vej en dag, men han dukkede aldrig op!!!
og igen denne gang er balladen der
for 3 uger siden kontaktede jeg ham for at aftale vinterferien da han faktisk havde krav på denne ferie efter vores aftale fra stats-forvaltningen.
han ville dog ikke have dem hele ugen siger han og beder om fra onsdag til søndag, ok.
idag kontakter jeg ham så for at høre hvordan og hvorledes hvor de skal afleveres?
han er så meget uforstående og spørger om vi havde aftalt det!?
øhhh jaaa! så skælder han MIG ud for ikke at huske ham på det, WHAT!?
nå han siger så at han skal på arbejde og faktisk ikke havde i sinde at hente dem før fredag, æhhh hvor er jeg blevet spurgt henne?
han mener det er helt ok han bare laver det om, mens jeg står nu og skal lave 117 aftaler om!
er det overhovedet i orden fra hans side?? kan jeg kontakte statsforvaltningen for at IGEN få lavet om, for han kan tydeligt ikke overholde den! 
så lige pt hvor alt det raser med at fædre skal have mere ret, det er faktisk ved at hænge mig langtttttt ud af halsen
når jeg nu selv har en X der faktisk overhovedet ikke gider at tage sig en smule ansvar!!