Hvad fortæller det om dennes side brugere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. august 2009

Honningblomst

at den her linie:

"hvorfor er i her, hvorfor kigger i på mine boern, hvorfor raadgiver i mig om mine boern?"

kan skabe en tråd på 9-10 sider....synes måske der er mange tråde der er mere oplagte til at skabe en debat-griner- på den anden side så er det her en "finde selv på" debat...men det er da lidt sjovt eller mærkværdigt, ikke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Pia

Jeg har tænkt præcis samme tanke..
Men men men.. det er jo det vi gang på gang har set, at det er de mærkligste debatter der kan skabe en tråd på 10-15 sider...

men som du også selv skriver. dette er jo en skab selv debat side

Og det må man jo så sige der er nogen der er god til.. hi hi hi

Kh Pia..

ps.. velkommen tilbage

Anmeld

28. august 2009

mor_sabina

Eva skriver:

at den her linie:

"hvorfor er i her, hvorfor kigger i på mine boern, hvorfor raadgiver i mig om mine boern?"

kan skabe en tråd på 9-10 sider....synes måske der er mange tråde der er mere oplagte til at skabe en debat-griner- på den anden side så er det her en "finde selv på" debat...men det er da lidt sjovt eller mærkværdigt, ikke??

Ja jeg kunne da også bedre tænke mig at der kom lidt ideer til min overraskelse istedet

Anmeld

28. august 2009

Sweet1978

Det fortæller da at vi holder sammen herinde og ikke bryder os om sådan en kommentar for hvis han/hun ikke kan tåle at være offentlig og blive kigget på mm. er det nok vedkommende selv der burde smutte.

Anmeld

28. august 2009

Honningblomst

Pia skriver:

Jeg har tænkt præcis samme tanke..
Men men men.. det er jo det vi gang på gang har set, at det er de mærkligste debatter der kan skabe en tråd på 10-15 sider...

men som du også selv skriver. dette er jo en skab selv debat side

Og det må man jo så sige der er nogen der er god til.. hi hi hi

Kh Pia..

ps.. velkommen tilbage

Ja, og det er jo egentlig meget sjovt...og gider man ikke, kan man jo bare lade være..-smiler- men lidt pudsigt..

Og tak..

Knus..

Anmeld

28. august 2009

Honningblomst

Sweet1978 skriver:

Det fortæller da at vi holder sammen herinde og ikke bryder os om sådan en kommentar for hvis han/hun ikke kan tåle at være offentlig og blive kigget på mm. er det nok vedkommende selv der burde smutte.

Men det er jo den enkeltes tolkning af den sætning...det er jo det der er så sjovt....den sætning fortæller ikke mere end at man må finde på resten.
Men nu svarede jeg heller ikke, for jeg har jo børn så kan af gode grunde ikke svare på spørgsmålet..
KNus..

Anmeld

28. august 2009

Slettet

mor_sabina skriver:

Ja jeg kunne da også bedre tænke mig at der kom lidt ideer til min overraskelse istedet

Anmeld

28. august 2009

Miamaja

Sweet1978 skriver:

hmm det vil jeg nu ikke sige. jeg holder ikke sammen med nogen. kun mig selv forst og fremmest

Anmeld

28. august 2009

ønskebørn74

Eva skriver:

at den her linie:

Men se her er en dabat om det igen...

Anmeld

28. august 2009

Honningblomst

ønskebarn74 skriver:

Men se her er en dabat om det igen...

Men intet svar...smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.