Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Husk din krop er lige nu en byggeplads, det klart det gør ondt. Du kan også opleve det længere i graviditeten, særligt også ved alm mens tid.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AlberteSophie skriver: Husk din krop er lige nu en byggeplads, det klart det gør ondt. Du kan også opleve det længere i graviditeten, særligt også ved alm mens tid.
Tak for svar
S*DD skriver: Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge, om det er normalt at man har menstruationslignende smerter i underlivet konstant!? Det er min første graviditet, så aner jo intet. det er sådan lidt over det hele dernede. så lidt til højre side, venstre side og så i midten nederst.
Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge, om det er normalt at man har menstruationslignende smerter i underlivet konstant!?
Det er min første graviditet, så aner jo intet.
det er sådan lidt over det hele dernede. så lidt til højre side, venstre side og så i midten nederst.
Kan også være blærebetændelse. Det var det ved mig
Jeg havde ondt fra uge 12+? Til faktisk nu, plus bækken smerter, og overs datter fejler ingenting eller noget og er i uge 32+3 (:
mor88 skriver: Kan også være blærebetændelse. Det var det ved mig
Okay. Er det noget med at det kan følesans anderledes når man er gravid?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128