Blærebetændelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
5 svar
1 synes godt om
9. februar 2015

AlberteSophie

Hej alle

jeg er i dag 11+5. Lørdag fik jeg en tyngde fornemmelse og ondt i underlivet ved bevægelse.

Har været til lægen som konstateret at jeg havde mange baktier i min urin, han ville derfor dyrke min urin til i morgen. 

Men her kommer bekymringerne, jeg var i fredags til scanning og alt så perfekt ud. 

Kan blærebetændelse/urinvejsinfikton skade fostret? 

Andre der har haft det så tidligt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

April-baby

Jeg havde det i uge 14+? Til uge 20+? Og har det så igen, og kan bare ikke komme af med det! Er i uge 32+2, og overs datter fejler ingenting (:

Anmeld

9. februar 2015

AlberteSophie

April-baby skriver:

Jeg havde det i uge 14+? Til uge 20+? Og har det så igen, og kan bare ikke komme af med det! Er i uge 32+2, og overs datter fejler ingenting (:

Dejligt at høre! Tak for svar

Anmeld

9. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Faren ved at have blærebetændelse som gravid er at det kan give plukveer der fører til for tidlig fødsel. - Ikke for at skræmme dig.

Jeg kender flere der har haft mere eller mindre kronisk blærebetændelse under graviditet og har fået fine børn til tiden

Anmeld

9. februar 2015

AlberteSophie

MummiT skriver:

Faren ved at have blærebetændelse som gravid er at det kan give plukveer der fører til for tidlig fødsel. - Ikke for at skræmme dig.

Jeg kender flere der har haft mere eller mindre kronisk blærebetændelse under graviditet og har fået fine børn til tiden

Tak for svar.

jeg tænker at man skal gå længe før det sætter gang i noget? 

Anmeld

9. februar 2015

Anna2706

Drik tranebærsaft! Det hjalp mig da jeg havde blærebetændelse  Jeg fik det sent i graviditeten og kunne tydeligt mærke at jeg fik flere plukveer, men jeg fik det kureret selv ved at tisser hver gang jeg følte jeg skulle (hvert 10. min), drik tranebærsaft og ellers bare føl dig frem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.