Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle.
Jeg skal til scanning den 19/2, hvor jeg efter egen beregning er 9+2. Skal til scanning for at fastslå hvor langt jeg er henne.
Men der står ikke noget omkring om det er en indvenig eller udvendig scanning, ved i det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis det er i det offentlige regi så er det formentlig indvendigt. Hvor i det private vil det ofte være udvendigt(medmindre de ikke så godt kan se).
tillykke med graviditeten.
var selv til en privat scanning også ca omkring 9+. Det var en helt fantastisk oplevelse
SDD skriver: Hvis det er i det offentlige regi så er det formentlig indvendigt. Hvor i det private vil det ofte være udvendigt(medmindre de ikke så godt kan se). tillykke med graviditeten. var selv til en privat scanning også ca omkring 9+. Det var en helt fantastisk oplevelse
Det er en gyn undersøgelse, så det må være indvendigt Tak for svar Følte mig helt uvidende omkring det
Og mange tak, det er min første graviditet, så det er helt nyt for mig
Indvendig (:
Jeg fik udvendig 7+1
Jeg har ikke fået nogle indvendige scanninger overhovedet.
Heller ingen gynækologisk undersøgelse.
Selvbetalt scanning 6+0: Udvendigt
Selvbetalt scanning 10+0: Udvendigt
NF: Udvendigt
Selvbetalt kønsscanning 14+0: Udvendigt
Så må det være forskellig afhængig af region?
Nå troede kun det var en bestemt de brugte, når de skulle fastslå hvor langt man er henne
Må jo vente og se
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128