Er i dag 40+3, og synes egentlig godt at den bette skid kan tage at komme ud til os! Kan slet ikke vente med at holde hende i vores arme, og bare være en familie! Jeg synes efterhånden også det er ved at være træls at hun ikke kommer ud! Og også det at være "gravid", men det er nok mest fordi at jeg ikke sover ret meget om natten mere, kan ikke rigtig ligge godt inde i sengen (sofaen er ikke en mulighed, den er stenhård), men jeg har så ondt i venstre side af lysken (eller bækkenet, eller hvad man kalder det) og har haft det siden jul, men det bliver bare værre og værre, og det er uanset hvilken stilling og hvor meget dyne jeg har imellem benene...
Jeg står også op og tisser konstant, men det har jeg vendt mig til
I går da jeg lå i sofaen (havde fået lagt mig utrolig godt for en gangs skyld) kom der sådan nogle "jag" eller sammentrækninger i underlivet, og hold kæft det gjorde ondt!! Hvad kan det være? Hvis der er nogle af jer der ved det?
Og jeg kan garantere for at hverken lænde message, sex eller ve kage virker
Haha, min mor følte at hun ville prøve at bage den
Men ja, jeg har lidt planer om på onsdag når jeg er inde ved min kære jordmoder, at spørge hende om hun evt. kan sætte min fødsel igang, ellers når min mand ikke at få barsel inden han skal starte på det nye arbejde, da han er blevet fyret fra det gamle
(min moster har nemlig en veninde der blev sat igang ved 40+?, af en lignende grund)
God dag til alle jer dejlige mødre eller kommende mødre (:
Anmeld