40+3 kom nu ud baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. februar 2015

hejmeddig10

Er i dag 40+3, og synes egentlig godt at den bette skid kan tage at komme ud til os! Kan slet ikke vente med at holde hende i vores arme, og bare være en familie! Jeg synes efterhånden også det er ved at være træls at hun ikke kommer ud! Og også det at være "gravid", men det er nok mest fordi at jeg ikke sover ret meget om natten mere, kan ikke rigtig ligge godt inde i sengen (sofaen er ikke en mulighed, den er stenhård), men jeg har så ondt i venstre side af lysken (eller bækkenet, eller hvad man kalder det) og har haft det siden jul, men det bliver bare værre og værre, og det er uanset hvilken stilling og hvor meget dyne jeg har imellem benene... Jeg står også op og tisser konstant, men det har jeg vendt mig til  
I går da jeg lå i sofaen (havde fået lagt mig utrolig godt for en gangs skyld) kom der sådan nogle "jag" eller sammentrækninger i underlivet, og hold kæft det gjorde ondt!! Hvad kan det være? Hvis der er nogle af jer der ved det?  
Og jeg kan garantere for at hverken lænde message, sex eller ve kage virker Haha, min mor følte at hun ville prøve at bage den  

Men ja, jeg har lidt planer om på onsdag når jeg er inde ved min kære jordmoder, at spørge hende om hun evt. kan sætte min fødsel igang, ellers når min mand ikke at få barsel inden han skal starte på det nye arbejde, da han er blevet fyret fra det gamle  
(min moster har nemlig en veninde der blev sat igang ved 40+?, af en lignende grund) 

God dag til alle jer dejlige mødre eller kommende mødre (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

TL89

Jeg kender godt selv den utålmodighed der er nu. Jeg er "kun" 39+0 i dag men min tålmodighed er nu også ved at være godt brugt op, så her må hun også gerne snart finde sin udgang  

Sådan nogle jag eller krampe agtige trækninger har jeg haft lidt af hele weekenden og fik af vide af JM på FG at det kunne være nogle opstarts veer og at kroppen er ved at forberede sig på rigtige veer, men hvornår der sker noget er jo desværre ikke til at sige. 

Anmeld

9. februar 2015

Frk.S

Jeg kender alt til utålmodigheden - jeg gik næsten 2 uger over med den første. Og jeg kender alt til dårlig søvn det sidste stykke tid. 

Jeg tvivler på at jordemoderen kan/vil sætte dig i gang. Det er jo på FG de gør det. Men du kan høre hende om hun vil prøve at lave hindeløsning på dig. Det kan, hvis man er heldig, sætte fødslen i gang indenfor et døgn. Jeg tror der er mange der gerne vil prøve når du et over termin. 

Held og lykke - håber snart jeres lille pige finder vej ud til jer. 

Anmeld

9. februar 2015

hejmeddig10

Frk.S skriver:

Jeg kender alt til utålmodigheden - jeg gik næsten 2 uger over med den første. Og jeg kender alt til dårlig søvn det sidste stykke tid. 

Jeg tvivler på at jordemoderen kan/vil sætte dig i gang. Det er jo på FG de gør det. Men du kan høre hende om hun vil prøve at lave hindeløsning på dig. Det kan, hvis man er heldig, sætte fødslen i gang indenfor et døgn. Jeg tror der er mange der gerne vil prøve når du et over termin. 

Held og lykke - håber snart jeres lille pige finder vej ud til jer. 

Tak for svar  
Det ville være utrolig dejligt hvis hun snart kom ud, for som skrevet vil jeg jo gerne ha at min mand også kan nå at få lidt barsel sammen med os, inden han skal starte direkte på arbejde igen (: 
Så i den forstand ville det være utrolig lækkert at hun bare kom nu  

Men det vil jeg prøve at høre jordmoder om  

Anmeld

9. februar 2015

lillespir26

Jeg melder mig også ind i klubben kender jeg godt er 38+3 skal have pks på onsdag 38+6 engang i løbet af dagen 

Anmeld

9. februar 2015

hejmeddig10

lillespir24 skriver:

Jeg melder mig også ind i klubben kender jeg godt er 38+3 skal have pks på onsdag 38+6 engang i løbet af dagen 

Undskyld jeg spørg, men hvad er pks?  

Anmeld

9. februar 2015

lillespir26

hejmeddig10 skriver:

Undskyld jeg spørg, men hvad er pks?  

Planlagt kejsersnit 

Anmeld

9. februar 2015

hejmeddig10

lillespir24 skriver:

Planlagt kejsersnit 

Nåå. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.