clear blue ugeberegner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
4 svar
1 synes godt om
9. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej

Passede clear blue uge beregner på jer?  Sagen er den at det er 63 dage siden sidste mens. Men sidste cyklus var 51 dage, så jeg har ingen anelse om hvor langt jeg er henne. 

Har testet positiv her til morgen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

Millz81

Min viste 3 + uger da jeg kun var 2 uger henne... Jeg kunne heller ikke få det til at stemme overhovedet, men jeg havde jo nok bare et hcg tal der svarede til 3 uger! Jeg tror ikke, du skal tage ugeantallet så seriøst...

Anmeld

9. februar 2015

Mutti2B

Millz81 skriver:

Min viste 3 + uger da jeg kun var 2 uger henne... Jeg kunne heller ikke få det til at stemme overhovedet, men jeg havde jo nok bare et hcg tal der svarede til 3 uger! Jeg tror ikke, du skal tage ugeantallet så seriøst...

Når du er 2 uger henne har du æl og er derfor ikke gravid endnu, så det forstår jeg ikke. Mener du ikke 4 uger henne (2 uger efter æl) ?

Anmeld

9. februar 2015

Millz81

Mutti2B skriver:

Når du er 2 uger henne har du æl og er derfor ikke gravid endnu, så det forstår jeg ikke. Mener du ikke 4 uger henne (2 uger efter æl) ?

Den måler fra din ægløsning og ikke fra din første mens dag - så hvis der f.eks står 3+ er du i realiteten 5+

Anmeld

9. februar 2015

Mutti2B

Millz81 skriver:

Den måler fra din ægløsning og ikke fra din første mens dag - så hvis der f.eks står 3+ er du i realiteten 5+

Det ved jeg, men du skriver, at du var 2 uger henne, hvilket jo ikke kan passe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.