positiv & 4-5 dage siden negativ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
13 svar
3 synes godt om
9. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har her til morgen taget en graviditet  test  som viser 2 flotte røde streger..

Jeg tror ikke mine egne øjne . Det er faktisk lidt uvirkeligt at det kan Være rigtig..  men er såååå  mega glad...

Skal jeg mon snart få en tid hos min læge ang dette. Så skal der evt en test til igen ved lægen. Mon jeg kan få endelig svar om hvor langt jeg er så.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

S*DD

Anonym skriver:

Jeg har her til morgen taget en graviditet  test  som viser 2 flotte røde streger..

Jeg tror ikke mine egne øjne . Det er faktisk lidt uvirkeligt at det kan Være rigtig..  men er såååå  mega glad...

Skal jeg mon snart få en tid hos min læge ang dette. Så skal der evt en test til igen ved lægen. Mon jeg kan få endelig svar om hvor langt jeg er så.

Stort tillykke

Jeg har også lige i dag testet lige så positivt som dig. 

Planen var at jeg skulle ind og sove igen for jeg ligger syg. Men det kan jeg da slet ikke! 

Anmeld

9. februar 2015

S*DD

Anonym skriver:

Hov jeg har lige talt med lægen og skal derned her senere i dag. Vi ved ikke hvor langt jeg er henne grundet uregelmæssige cyklus 

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Stort tillykke

Jeg har også lige i dag testet lige så positivt som dig. 

Planen var at jeg skulle ind og sove igen for jeg ligger syg. Men det kan jeg da slet ikke! 

Hvor er det bare en dejlig nyhed vi begge er stået op til her til morgen. 

Har du en anelse om hvor langt du er henne ?? 

Anmeld

9. februar 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Tillykke til jer begge to 

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Mange tak 

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

Det var faktisk også mening at jeg ville ringe til min læge i dag. Men tænkte lidt de nok har lukket i denne uge. 

Anmeld

9. februar 2015

S*DD

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Tusinde tak! 

Anmeld

9. februar 2015

S*DD

Anonym skriver:

Hvor er det bare en dejlig nyhed vi begge er stået op til her til morgen. 

Har du en anelse om hvor langt du er henne ?? 

Ja helt vild dejlig nyhed! Man kan slet ikke tro det. Jeg sikrer mig hele tiden at det ikke er en ægløsningstest 

Nej jeg har ingen anelse. Men tror 4+ - 6+. Men i realiteten kan jeg være helt op til 8+

Hva med dig? 

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Ja helt vild dejlig nyhed! Man kan slet ikke tro det. Jeg sikrer mig hele tiden at det ikke er en ægløsningstest 

Nej jeg har ingen anelse. Men tror 4+ - 6+. Men i realiteten kan jeg være helt op til 8+

Hva med dig? 

Jeg har ingen anelse. For bare 4- 5 dage siden var min sidst test negativ og nu er den positiv . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.