Hvor længe gik der inden ÆGL. efter HCG er ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.305 visninger
9 svar
3 synes godt om
9. februar 2015

Anonym trådstarter

Hvor mange dage gik der inden i havde ægløsning efter HCG var ude af kroppen (efter at have mistet).?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

Nanastep

Jeg mistede min lille baby 23/12-14 

fik en KA og præcis 29 dage efter kom min mens den varede i 5 dage præcis og præcis 14 dage efter mens havde jeg ægløsning , så min cyklus har ikke

Ændret sig efter min udskrabning . 

Skal teste om 1 uge HÅBER DER ER EN NY BABY!!

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

Nanastep skriver:

Jeg mistede min lille baby 23/12-14 

fik en KA og præcis 29 dage efter kom min mens den varede i 5 dage præcis og præcis 14 dage efter mens havde jeg ægløsning , så min cyklus har ikke

Ændret sig efter min udskrabning . 

Skal teste om 1 uge HÅBER DER ER EN NY BABY!!

Krydser for dig.  Ked af du var ude for det samme. Lægen sagde dog, at man først fik ægløsning og så mens. 

Anmeld

10. februar 2015

stinemavepine

Anonym skriver:

Hvor mange dage gik der inden i havde ægløsning efter HCG var ude af kroppen (efter at have mistet).?

Først og fremmest - hvor er jeg ked at dit tab!

Mit hcg blev målt til 1 den 22. december og den 8. januar fik jeg min menstruation (17 dage senere). Så min ægløsning på have været meget kort efter at hcg kom i nul.

Min cyklus har været meget præcis og fuldstændig som før min abort/graviditet efter hcg endelig var ude af min krop.

Har du løbende fået målt dit hcg?

Anmeld

11. februar 2015

Anonym trådstarter

stinemavepine skriver:

Først og fremmest - hvor er jeg ked at dit tab!

Mit hcg blev målt til 1 den 22. december og den 8. januar fik jeg min menstruation (17 dage senere). Så min ægløsning på have været meget kort efter at hcg kom i nul.

Min cyklus har været meget præcis og fuldstændig som før min abort/graviditet efter hcg endelig var ude af min krop.

Har du løbende fået målt dit hcg?

Tak. Er også ked af dit tab.. 

Fik målt HCG indtil den var på 14. I midt sidste uge. Men så var den nogenlunde skarp, men ikke helt og dagen efter var den meget utydelig. Så ved ikke om jeg har haft ægløsning eller ej. Har endnu heller ikke mens. og regner med HCG er helt ude nu. faldt fra 130 til 14 på 5-6 dage, så fra 14-0 ville de ikke tjekke. Så bruger ÆGløsningstest. Tror bare jeg mistede den..   Vil bare gerne enten se det ene eller det andet, så jeg kan komme videre. 

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Hvad med jeres mens? Hvornår kom den?

Anmeld

13. februar 2015

Os&lilledig

Min lille bebser døde og fik den fjernet med medicinsk abort 7/1-15. Jeg fik mens 4½ uge senere, i lørdags og blødte 5 dage. (indtil igår) Jeg har ikke haft en ægløsning før mens, men er nu ved at danne æg igen. Er i fertilitets behandling, derfor jeg ved det. Det rammede min egen cyklus

Mit HCG var 15 om onsdagen og fik mens lørdag. Så det er en fysisk umulighed at jeg have haft ægløsning før mens, da HCG skal være under 10 før man kan danne nye æg og under 5 for at få en ægløsning ( det tager jo trods alt også ca. 16 dage med at danne nye æg og få en ægløsning) Så det er en total umulighed 

Jeg har været MEGET længe om at komme ned i HCG. Det tog 14 dage at komme fra 246 til 15. 

store knus og gode tanker sendt til dig. Vi skal nok komme til at opleve det igen 

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Min lille bebser døde og fik den fjernet med medicinsk abort 7/1-15. Jeg fik mens 4½ uge senere, i lørdags og blødte 5 dage. (indtil igår) Jeg har ikke haft en ægløsning før mens, men er nu ved at danne æg igen. Er i fertilitets behandling, derfor jeg ved det. Det rammede min egen cyklus

Mit HCG var 15 om onsdagen og fik mens lørdag. Så det er en fysisk umulighed at jeg have haft ægløsning før mens, da HCG skal være under 10 før man kan danne nye æg og under 5 for at få en ægløsning ( det tager jo trods alt også ca. 16 dage med at danne nye æg og få en ægløsning) Så det er en total umulighed 

Jeg har været MEGET længe om at komme ned i HCG. Det tog 14 dage at komme fra 246 til 15. 

store knus og gode tanker sendt til dig. Vi skal nok komme til at opleve det igen 

Håber du har ret.  Men har hverken set synet af mens og er usikker på ægløsningsteste.  Så venter på en af delene. Jeg blev gravid ved første forsøg da vi smed pillerne.  Håber det går lige så hurtigt igen, men ikke ender på samme måde. Håber os du bliver gravid snart. 

Hvad med jer andre?

Anmeld

13. februar 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Håber du har ret.  Men har hverken set synet af mens og er usikker på ægløsningsteste.  Så venter på en af delene. Jeg blev gravid ved første forsøg da vi smed pillerne.  Håber det går lige så hurtigt igen, men ikke ender på samme måde. Håber os du bliver gravid snart. 

Hvad med jer andre?

Hvor længe siden er det at din abort startede..?  

Den skal NOK komme.. Jeg ventede og ventede også. Og var helt ude af den! Og pludselig. Så kom det bare.. ❤️

Anmeld

14. februar 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Hvor længe siden er det at din abort startede..?  

Den skal NOK komme.. Jeg ventede og ventede også. Og var helt ude af den! Og pludselig. Så kom det bare.. ❤️

Mistede 9 januar. Fik afvide det var GUL og jeg ikke havde andre muligheder end cellegift. Så græd og kom tilbage mandag d. 26 efter mange blodprøver for at få den gift der var min eneste mulighed. (De kunne intet se i livmoder.) 

Men en ny læge ville lige scanne mig sidste gang. Hun kunne dog se noget i livmoder og sender mig direkte til udskrabning. Fredag d. 30 januar skal jeg til blodprøve og får derefter et opkald med svar på analysen af udskrab og blodprøve. Troede desværre jeg skulle ud i bilen og køre ind og få det cellegift da chancen stadig var stor. Min blodprøve var faldt fra 1800 ca til 130. Analysen viste det sad i livmoder, men selv om jeg havde grædt og tigget om medicinsk abort/udskrab fik jeg afvide det på ingen måde sad i LM. De tog fejl!!!! De kunne have givet mig cellegift og mulighed for at begynde til maj først, fordi de ikke gjorde deres arbejde ordentlig 

En uge (lidt under) efter kom jeg til blodprøve og fik svar torsdag i sidste uge at den lå på 14 (hcg) og de ikke ville følge op på mig mere. Så ved ikke hvor jeg står nu.  Er det ude. Eller ikke. Er cyklus startet. Har jeg haft ægløsning eller ej. Ved intet.  Lang og hård proces. Elsker den læge der gav mig en ekstra chance. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.