Gravid på druktur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2015

Sprit25

Kay skriver:

Jeg var så fuld til julefrokost at jeg stod på bagsiden af Tivoli, udenforan min arbejdsplads og kunne ikke finde hovedbanegården, på trods af at jeg tog toget på arbejde hver dag...3 dage efter stod jeg med en positiv test 5 plus noget

Og Elna er sund og rask og fin den dag i dag lidt over 3 år efter

Jeg har pco og derfor ikke nogen cyklus, havde lige få uger før fået beskeden at vi skulle i behandling da jeg ingen æl havde overhoved

Hahahahahahaha!!!! Så er den satme høj:')

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

lineog4

Du og fosteret deler intet før efter uge 8, så alt hvad du indtager før der skulle ikke skade fosteret.

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Du og fosteret deler intet før efter uge 8, så alt hvad du indtager før der skulle ikke skade fosteret.

Eeej hvor dejligt... Tusind tak for svar

nu vil jeg bare være glad og glæde mig over at der ikke er så længe til min første scanning... (Grundet tidligere dårligt forløb skal jeg scannes når Høgh er 6+ Og det er jo nu )

Anmeld

9. februar 2015

lineog4

Anonym skriver:

Eeej hvor dejligt... Tusind tak for svar

nu vil jeg bare være glad og glæde mig over at der ikke er så længe til min første scanning... (Grundet tidligere dårligt forløb skal jeg scannes når Høgh er 6+ Og det er jo nu )

Så vil du også se den lille madpakke den har med - ligner den holder en ballon - så du kan blive helt tryg

Anmeld

9. februar 2015

Carina:-)

Jeg opdagede det først da jeg var 3 mdr henne med den første - og da jeg var en ung teenager ja så lå jeg i sprit hver weekend og han er stadig faldet godt ud

En læge sagde til mig dengang at moderkagen først tager over omkring de 12 uger og derfor burde du slet ikke være bekymret da din spire slet ikke har fået noget - 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.