Hvornår kan jeg teste om jeg er gravid hvis jeg er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. februar 2015

Anonym trådstarter

Sidste fredag afbrød vi icsi kort behandling pga der ikke var nok æg så fik ikke taget æg ud, men de sagde så at de næste fem dage sku vi have beskyttet sex (men havde vi ikke) de sagde så min menstruation ville komme nu når jeg stoppede behandlingen men den er ikke kommet endnu? Hvis jeg mod alle ods sku være blevet gravid hvornår kan jeg så test? Nu kan jeg jo ikke gå ud fra hvornår jeg normalt for menstruation 

Er det til at forstå?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

Mami

Ja det kan du godt, ville nok teste hver 2 dag, indtil mens kom eller hvad der nu sker. 

Men er der ikke kæmpe risiko for flerlinger? 

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Ja det kan du godt, ville nok teste hver 2 dag, indtil mens kom eller hvad der nu sker. 

Men er der ikke kæmpe risiko for flerlinger? 

Jamen ville jeg allerede kunne teste nu?

det sagde de ikkr , grunden til at vi sku have beskyttet sex var fordi jeg manglede svar for min smear test - som viste der ikke var noget et par dage efter :-)

Anmeld

9. februar 2015

Mami

Anonym skriver:

Jamen ville jeg allerede kunne teste nu?

det sagde de ikkr , grunden til at vi sku have beskyttet sex var fordi jeg manglede svar for min smear test - som viste der ikke var noget et par dage efter :-)

Det står der bare i de papirer jeg har fået udleveret, at når man har fået hormoner er det meget vigtigt ikke at have ubeskyttet sex i de dage da der er stor risiko for trillinger-firlinger eller 5 linger  men det kan jo være der er forskellige risikoer  

men ja det bør du kunne held og lykke med det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.