eva

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. august 2009

heaven

hva så - hvis jeg siger dværghamster, hvad siger du så???

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Honningblomst

heaven skriver:

hva så - hvis jeg siger dværghamster, hvad siger du så???

Jannie

Åhhh åhhh åååååhhhhhhh...ikke sig det ord...den er sgu helt væk...jeg har ikke hørt den eller set den. Tænk at det ender med at ikke-så-vild-med-dyr-Eva giver sine børn lov til ar få et dyr og så kan dyret ikke li Eva og stikker af...hmm...griner

Anmeld

28. august 2009

heaven

Åhhh åhhh åååååhhhhhhh...ikke sig det ord...den er sgu helt væk...jeg har ikke hørt den eller set den. Tænk at det ender med at ikke-så-vild-med-dyr-Eva giver sine børn lov til ar få et dyr og så kan dyret ikke li Eva og stikker af...hmm...griner

det er løgn..... er det væk, som i V-Æ-K?????

hvordan har du forklaret det??

Jannie

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

Er det FB status der snakkes om?

Anmeld

28. august 2009

Honningblomst

heaven skriver:

det er løgn..... er det væk, som i V-Æ-K?????

hvordan har du forklaret det??

Jannie

Jeps...VÆK!!! frygter bare der ligger en lille råden hamster et sted i mit hus...faktisk frygter jeg endnu mere at finde den...

Bertram tager det meget cool...han spørger bare hver dag om jeg tror den kommer igen og så må jeg jo sige måske.
Har lovet ham en ny og det virker til at det er ok for ham. Men så flytter dyret nok over til min x, jeg sov så dårligt den første nat efter den var væk..drømte endda om hamstre, lige til en disney film den drøm...griner

Knus..

Anmeld

28. august 2009

heaven

Dutte84 skriver:

Er det FB status der snakkes om?

nej nej - eller dvs det ved jeg ikke, er ikke på fb.... det er bare en lille opfølgning på noget eva og jeg havde sjov med forleden aften

Anmeld

28. august 2009

heaven

Jeps...VÆK!!! frygter bare der ligger en lille råden hamster et sted i mit hus...faktisk frygter jeg endnu mere at finde den...

Bertram tager det meget cool...han spørger bare hver dag om jeg tror den kommer igen og så må jeg jo sige måske.
Har lovet ham en ny og det virker til at det er ok for ham. Men så flytter dyret nok over til min x, jeg sov så dårligt den første nat efter den var væk..drømte endda om hamstre, lige til en disney film den drøm...griner

Knus..

jamen søøøødeste eva da - hvordan kan du da også lade sådan en lille fyr gå frit omkring, den skal da være i bur eller hænder, hehe....

nå, bedre held næste gang, godt drengene tog det fint... hvis det begynder at lugte underligt, ved du da hvorfor

Jannie

Anmeld

28. august 2009

Honningblomst

heaven skriver:

nej nej - eller dvs det ved jeg ikke, er ikke på fb.... det er bare en lille opfølgning på noget eva og jeg havde sjov med forleden aften

Ja for pokker-....det var sjovt, men da lyset blev slukket og jeg lå alene under min dyne, der frygtede jeg lidt for hvornår jeg ville mærke et væmmeligt dyr på mig-griner- ej, det var bare ikke rart....

Anmeld

28. august 2009

Honningblomst

heaven skriver:

jamen søøøødeste eva da - hvordan kan du da også lade sådan en lille fyr gå frit omkring, den skal da være i bur eller hænder, hehe....

nå, bedre held næste gang, godt drengene tog det fint... hvis det begybder at lugte underligt, ved du da hvorfor

Jannie

Hæhæ...den boede i et bur, men den kunne åbenbart mase sig ud...den havde kun efterladt et spor af dværg-lort....øv...

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

heaven skriver:

Det står os på FB...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.