Skal jeg ligge noget i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2015

SS82

Mette0105 skriver:

Spørg hvem han skriver med når han sms'er .. 

Det er bare de færreste der vil sige: nåå jammen det er da bare Lotte min elsker. (Fx.) hvis han ser en anden. Mon ikke han så ville sige det bare er en sf kammerarterne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

Mette0105

Smilet skriver:

Det er bare de færreste der vil sige: nåå jammen det er da bare Lotte min elsker. (Fx.) hvis han ser en anden. Mon ikke han så ville sige det bare er en sf kammerarterne. 

Det kan jo være man kan fornemme de lyver havde selv en x hvor jeg tydeligt kunne hører på ham når han sagde det var en af hans venner

Anmeld

13. februar 2015

Mulle0802

Det er jeg ked af at høre.

Det er det væreste når den ene stadig har følelser og den anden ikke. Har der ikke været nogle tegn tidligere? Det er vel ikke sket fra den ene dag til den anden?

Kæmpe kram til dig! 

Håber I finder den bedst mulige løsning for jeres børn og jer. 

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Det er jeg ked af at høre.

Det er det væreste når den ene stadig har følelser og den anden ikke. Har der ikke været nogle tegn tidligere? Det er vel ikke sket fra den ene dag til den anden?

Kæmpe kram til dig! 

Håber I finder den bedst mulige løsning for jeres børn og jer. 

Har kun kunne mærke det på ham de sidste 3 uger at han var blevet lidt anderledes. Ellers har der ikke været nogle tegn.

Tror nok vi skal finde ud af det når det hele er faldet til ro.

Anmeld

13. februar 2015

Babilooo

Det er ret normal at mænd går lidt sure i børnepasning og ansvar og pligter med små børn. 

Jeg kender faktisk hele to par hvor manden ville gå under en graviditet... Her hjalp parterapi og de er sammen i dag 5 og 7 år efter. Personligt ville jeg kæmpe for familien til sidste dråbe. held og lykke!

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Det er ret normal at mænd går lidt sure i børnepasning og ansvar og pligter med små børn. 

Jeg kender faktisk hele to par hvor manden ville gå under en graviditet... Her hjalp parterapi og de er sammen i dag 5 og 7 år efter. Personligt ville jeg kæmpe for familien til sidste dråbe. held og lykke!

Min mand er desværre fast besluttet på hans beslutning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.