Suk suk og atter suk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. august 2009

Slettet

Hvorfor pine sig selv med beretninger fra lykkelige gravide om hvor vidunderligt det er at mærke den lille sparke i maven og bla bla blaaaar

SKRUK! derfor

D. 7 okt. skal min p-stav fjernes og så har jeg ellers planer om at voldtage min mand så ofte det kan lade sig gøre i et hus med to og nogle gange fire børn..

Er I andre lige så frygtelige til at pine jer selv eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Sujan

Jep jeg er ligeså slem. jeg siger til mig selv hver dag at nu skal jeg ikke tænke så meget over det og så bruger jeg alligevel alt for lang tid herinde på at se på maver, babyer og meget andet. jeg vil være gravid nu!!!!!!

Anmeld

28. august 2009

Miss BananaHammock

Ihh ja... pinsel kan man godt kalde det.
Har været herinde siden november sidste år og har fulgt den ene lykkelig kvinde efter den anden mens det hos os ikke går så stærkt! Min kæreste bruger det gode citat fra Friends hvor chandler skal forklare Monica hvorfor de ikke bliver gravide.
"My guys are to lazy to get of the couch and your uterrus (staves?!) are prepared to kill the one who does."

Krydser fingre for det snart er vores tur, men indtil så må jeg bliver ved med at pine mig selv med de lykkelige historier herinde

Anmeld

28. august 2009

ønskebørn74

Sujan skriver:

Jep jeg er ligeså slem. jeg siger til mig selv hver dag at nu skal jeg ikke tænke så meget over det og så bruger jeg alligevel alt for lang tid herinde på at se på maver, babyer og meget andet. jeg vil være gravid nu!!!!!!

Kunne ikke havde sagt det bedre!!!

Anmeld

6. september 2009

cdinesen

Jeg piner også mig selv herinde hver aften! Vil også bare være gravid NU! Min ene svigerinde prøvede i 6 år før der lykkedes, min anden svigerinde blev gravid i 3. forsøg, vi har prøvet i 2 måneder nu, så et eller andet sted oppe i mit hoved har jeg det sådan at hvis ikke den lykkedes næste gang, ja så går der 6 år før den er der. Ved jo godt det er helt sindsygt og det ikke nødvendigvis hænger sådan sammen, men når det hiver i æggestokkene bliver man sku småskør

Anmeld

6. september 2009

FrkC

Sujan skriver:

Kunne ik ha skrevet det bedre!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.