Hvordan mærkes en graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
11 svar
3 synes godt om
7. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej

Hvordan mærkes en graviditet i underlivet? 

Ligesom menstruation smerter? Værre? Og hvor henne kan man mærke det? 

Jeg har haft nogle smerter i over en uge nu. Menstruation lignede. Og der sker ikke en skid med menstruation. Mine cyklus er uregelmæssige, så jeg tør ikke at teste for ikke at blive skuffet. 

Normalvis får jeg kun smerter dagen inden mens kommer og så under menstruation. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2015

Frk.S

Altså, det er jo meget forskelligt fra kvinde til kvinde.

Men ja, specielt første gang havde jeg menslignende smerter i starten (tænkte hele tiden, at nu kom mens. da, men nej).

Kan ikke forstå du ikke har testet, jeg ville slet ikke kunne lade være.

Anmeld

7. februar 2015

lillespir26

Jeg testede heller ikke da jeg havde mens smerter og da jeg så enlig testede var jeg 6 uger henne og fik denne test 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Jeg testede heller ikke da jeg havde mens smerter og da jeg så enlig testede var jeg 6 uger henne og fik denne test 

Men er dine cyklus også uregelmæssige? Sidste var 50 dage hos mig og de sidste måneder har den steget med 10 dage. Og jeg er på dag 61 i dag. Så det ville jo ikke være unormalt den først kom nu her. 

Anmeld

7. februar 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Men er dine cyklus også uregelmæssige? Sidste var 50 dage hos mig og de sidste måneder har den steget med 10 dage. Og jeg er på dag 61 i dag. Så det ville jo ikke være unormalt den først kom nu her. 

Har pco så ja 

Anmeld

7. februar 2015

Kærlighediminmave

Jeg har også uregelmæssig cyklus, jeg gik med mens lignende smerter i 3 uger før jeg fik mens. Det svinger meget, nogengange har jeg det kun en dag før det dukker op

Anmeld

7. februar 2015

Vilgerneværegravid

Jeg følte jeg skulle have min menstruation, men den kom bare ikke. Da jeg var gået en uge over måtte jeg hellere få testet - og der var sørme en lille bebs i maven

Anmeld

8. februar 2015

Anonym trådstarter

Okay tak

Jeg tror jeg venter et par dage endnu, før jeg prøver at teste. 

synes folk skriver at når deres brystvorter er ømme grundet graviditet, så er det så tøjet ikke kan røre dem uden det gør ondt. Sådan er det ikke for mig. Så tvivler om det så kan være det. Åh man gider bare ikke at være skuffet endnu en gang 

Anmeld

8. februar 2015

Mama93

Okay tak

synes folk skriver at når deres brystvorter er ømme grundet graviditet, så er det så tøjet ikke kan røre dem uden det gør ondt. Sådan er det ikke for mig. Så tvivler om det så kan være det. Åh man gider bare ikke at være skuffet endnu en gang 

Det er helt forskelligt hvordan ens symptomer er, fx så er det er ikke alle der får ømme brystvorter..

Anmeld

8. februar 2015

Chellie

Anonym skriver:

Okay tak

Det er jo super individuelt, hvordan det føles. For mig var det en nærmest brændende fornemmelse i underlivet, og ømme bryster, men ikke ømme brystvorter.. Irriterende nok, har jeg aldrig mærket netop dén følelse i underlivet før jeg blev gravid (jeg tabte kort efter, så det blev aldrig et barn), men utallige gange siden, uden der har været gevinst .. Der er kun én sikker måde at få klart svar, og det er ved at teste ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.