Boligindretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. februar 2015

MKN_96

Hejsa!

Min kæreste og jeg går lidt og snakker om at bygge eget hus når uddannelse m.m. er afsluttet om nogle år. Der er intet seriøst planlagt endnu, vi hygger os bare begge med at snakke om idéer til det her "drømmehus" osv

Vi er så blevet enige om at et sort køkken med sorte fliser på gulvet, sorte hvidevarer, sorte skabe osv kunne være super fedt, i kontrast til hvide vægge og lofter.
Jeg synes det kunne se super fedt ud med detaljer i kobber, fx grebe på skabe, køleskab osv i kobber, lamper over vaskeø i kobber osv...

Men det bliver næsten så stilrent, at jeg har svært ved at se andet end sort og kobber sammen.

Ville man fx godt kunne have en brødrister i børstet stål stående fremme i sådan en gennemført farvekombination?  Eller skal jeg bløde lidt op for idéen om at alt skal være gennemført i sort og kobber, og så mixe sort, kobber og stål lidt mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2015

Cirkus1900

Jeg ville ikke vælge sort gulv. Har et vennepar som har sorte fliser i køkkenet og de fortryder. Alt kan ses på den. 

Men det andet er du ene og alene om at bestemme. Men ville nok bløde lidt op hvis det var mig. 

Anmeld

7. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Undgå sort! Aaaaalt kan ses på det, og man bliver idiot efter en måned. 

Anmeld

7. februar 2015

IngenKoPåIsen

Vi har sorte fliser på badeværelset og det ville jeg aldrig vælge i mit køkken.. Heller ikke skabe og hvidevarer hvis du har små børn eller planer herom- små fedtede fingre ses med det samme.. Konstant! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.