Anonym skriver:
Hej tøser, jeg håber i har nogen gode fifs!
Jeg har efterhånden set et hav af youtube videoer med beskrivelser af hvordan man lægger en perfekt makeup. Det er altsammen meget fint og jeg følger rådene med at eksfoliere ofte, rense huden dagligt og smøre med creme. Jeg synes egentlig min hud burde være okay at lægge make up på. Ingen tørre plamager eller lign det kan sætte sig i. Men! Jeg synes virkelig concealer og foundation er tydelige på huden (har prøvet med flere forskellige) og jeg kan ikke forstå det! Pigerne i videoerne ser så fine ud og umiddelbart ligner det at makeuppen bare lægger sig helt fint og ligner huden, bare pænere.
Hvordan gør i? Eller er det bare en illusion jeg har om at man kan have helt usynlig make up på?
Altså makeup kan jo på sin vis altid ses
dog er det vigtigt at man arbejder rigtig med de forskellige produkter, og at farverne passer 
Det er for nogle produkter vigtigt om du bruger pensel, hænderne eller en special børste osv til at putte det på med (:
Kender du ikke nogen der bruger meget makeup? :-) Jeg bruger en del selv, har stort set altid afrensning, toner, creme, foundation, pudder, solskinspudder til at indramme kindbenene og så blush derudover, så fylder jeg bryn ud og derefter mascara 
så kan du måske få en til at ligge det på dig?
Har en veninde som aldrig brugte makeup, men en dag lå vi en basal makeup på hende - og det var så vildt! Hun blev simpelthen så smuk af den smule hun fik på, fordi det samtidigt passede til hendes hud (:
Så der skal bare prøves af
Anmeld