Tom blommesæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.298 visninger
11 svar
4 synes godt om
7. februar 2015

Anonym trådstarter

hej piger. 

Jeg er anonym da jeg kender langer herinde og de ikke ved nyheden i nu. 

Det drejer sig om at her i sidste uge testet jeg positiv og vi er lykkelige. Jeg har så været hos min gyn pga der har været nogle problemer med sidste menstration og derfor mistænkte lægen jeg måske var længere henne. 

Jeg kommer op hos gyn og bliver scannet og det er intet og se i livmoderen �� 5 dage efter kommer jeg til en ny scanning og der er kun en blommesæk og se men intet foster i. Jg er nok 5+5 og er bange for der ikke kommer et barn ��

ville lige ud med det og høre om der er andre der har oplevet noget lignede ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2015

aarhusmor

Det er helt normalt at man ikke kan se noget endnu. Efter uge 7 burde du kunne se noget. Det med hvornår man kan se noget varierer fra person til person, så der er ingen standard.
Så bliv ikke bekymret endnu

Anmeld

7. februar 2015

Mrsopsand

Var selv til scanning i uge 5 hvor vi ikke ku se noget. Det ku vi heller ikke i uge 6. Jeg var meget ulykkelig men i uge 7 så vi et lille foster med hjerteblink. Siden har jeg anbefalet alle der skal scannes at vente til uge 7 eller 8 så man ikke bliver unødigt bekymret.

Anmeld

7. februar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

hej piger. 

Jeg er anonym da jeg kender langer herinde og de ikke ved nyheden i nu. 

Det drejer sig om at her i sidste uge testet jeg positiv og vi er lykkelige. Jeg har så været hos min gyn pga der har været nogle problemer med sidste menstration og derfor mistænkte lægen jeg måske var længere henne. 

Jeg kommer op hos gyn og bliver scannet og det er intet og se i livmoderen �� 5 dage efter kommer jeg til en ny scanning og der er kun en blommesæk og se men intet foster i. Jg er nok 5+5 og er bange for der ikke kommer et barn ��

ville lige ud med det og høre om der er andre der har oplevet noget lignede ? 

Det er helt normalt. 6 + kunne  vi kun lige ane en skygge. Sikker på i kan om en uge 

Anmeld

7. februar 2015

sommerfuglen82

Med min første blev jeg scannet da jeg var 5+? og der kunne man kun se sækken, blev så scannet igen 7+? og der kunne man så se ham  
 for at der viser sig en lille en på skærmen næste gang

Anmeld

7. februar 2015

Hertz

Det har jeg også prøvet, i januar sidste år fik jeg samme besked der kom så ikk noget foster ugerne efter det var det de kaldte et vindæg. Fik en kirurgisk abort i 9 uge. Men når du ikk er længere henne kan det jo sagtens være at der dukker et lille foster op om nogle uger.

Anmeld

8. februar 2015

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres gode svar  vi håber og håber. 

Jeg tænkte lidt at hvis nu fostret ikke blev til noget burde jeg så ikke have fået min menstration? 

Anmeld

8. februar 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Der kan nå at komme et foster endnu  Ved min første scanning kunne vi heller intet se. Ved anden scanning kun blommesækken og så efterfølgende et foster 

Anmeld

9. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej piger tak for alle jeres svar. 

Jeg har fået svar på Mine blodprøver Idag og de er steget som de skal �� så mon ikke det betyder at baby udvikler sig som den skal ? 

Anmeld

10. februar 2015

Anonym trådstarter

Øv øv var til scanning Idag og er i uge 5 og der var Inter at se kun en sæk har tid igen om 10 dage 

er bare så nervøs 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.