Hej Tina.
Jeg skriver til dig fordi min kæreste og jeg inderligt ønsker os at lave et barn. Vi har snakket om det i snart et år, og nu skal det altså være nu. Mit problem er at eg er på piller og har nu en lille uge tilbage af pakken. Vil derfor hører dig til om der ville ske noget ved at droppe de sidste p piller i pakken og bare smide dem ud eller om jeg SKAL tage ALLE piller i pakken. synes nemlig det er rigtig svært at blive ved med at proppe en pille i munden hver aften, når jeg så inderligt ønsker mig et barn. så mit spørgsmål er nok egentligt bare om jeg vil ødelægge noget i min krop mht. til min fertilitet hvis jeg smider p pillerne nu i stedet for at vente den sidste lille uge?
Håber meget du kan hjælpe mig :-)
Hils den utålmodige
Tinas svar
Kære utålmodige,
Jeg vil anbefale dig at tage pakken færdig så du får din menstruation til " tiden". Din slimhinde er meget tynd lige nu pga pillerne så det er bedst at du " bløder den ud" for så at kunne bygge en ny tyk slimhinde op i den kommende cyklus og få en ægløsning så du forhåbentlig snart bliver gravid.
Held og lykke.
Kh Tina
Tina tilbyder samtaleforløb til kvinder, mænd og par der er ufrivilligt barnløse og befinder sig før, under eller efter en fertilitetsbehandling – med eller uden et barn på vej. Derudover holder hun workshops og foredrag for par i fertilitetsbehandling.
Se Tinas hjemmeside: TinaSandager.dk
Anmeld