Er den positiv - update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.784 visninger
13 svar
8 synes godt om
7. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg skrev igår et indlæg med en test jeg var i tvivl om var positiv.

i dag er jeg igen i tvivl :-( 

den positive streg kommer først efter en halv times tid. Så ved ikke om jeg tør håbe? Hvad siger i? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2015

Helloo

Anonym skriver:

Jeg skrev igår et indlæg med en test jeg var i tvivl om var positiv.

i dag er jeg igen i tvivl :-( 

den positive streg kommer først efter en halv times tid. Så ved ikke om jeg tør håbe? Hvad siger i? 

Jeg ville købe en digital test  

Anmeld

7. februar 2015

serinasmor

Jeg ville teste igen om et par dage

Anmeld

7. februar 2015

MHB

Altså hvis stregen ikke er der inden for tid kan du jo reelt ikke regne med den! Måske du skal smide testen ud når de 5 minutter er gået så du ikke går og bliver skør af tanker! Når det så er sagt så har jeg kun testet positiv efter tid en gang - og der kom vores søn ud 8 måneder senere  

Anmeld

7. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis stregen ik er kommet indenfor tiden angivet på pakke., kan du ik regne med den. 

Vent et par dage også test igen.  For at den er der! Vh stine

Anmeld

7. februar 2015

April-baby

Stadig positiv! 

Alle mine var positive efter en til to timer. Prv imorgen eller Mandag, hcg eller hvad det hedder, stiger hver anden dag, og før du kan få en positiv test SKAL du ha det i kroppen (:

og jeg er trods alt gravid i uge 32+0 idag. Så man kan godt stole på dem, ligesom de sndre skrev i den anden tråd.

Anmeld

7. februar 2015

Soffy27

Det der ligner en test fra Lidl og dem har jeg brugt tusind gange - aldrig har jeg fået så meget som en skyggestreg på dem.. 

Var det Valmed derimod ville jeg ikke stole på den.. Det har jeg fået rigtig fine lyserøde streger efter tid uden at være gravid.. 

Jeg tror på det 

Gør dig selv den tjeneste at købe en digital.. Der får du smidt ordene direkte i hovedet. Gravid eller ikke gravid. 

Anmeld

7. februar 2015

Anonym trådstarter

Soffy27 skriver:

Det der ligner en test fra Lidl og dem har jeg brugt tusind gange - aldrig har jeg fået så meget som en skyggestreg på dem.. 

Var det Valmed derimod ville jeg ikke stole på den.. Det har jeg fået rigtig fine lyserøde streger efter tid uden at være gravid.. 

Jeg tror på det 

Gør dig selv den tjeneste at købe en digital.. Der får du smidt ordene direkte i hovedet. Gravid eller ikke gravid. 

Den er fra Rema1000. Kunne godt være jeg skulle prøve en anden slags 

Anmeld

7. februar 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Stadig positiv! 

Alle mine var positive efter en til to timer. Prv imorgen eller Mandag, hcg eller hvad det hedder, stiger hver anden dag, og før du kan få en positiv test SKAL du ha det i kroppen (:

og jeg er trods alt gravid i uge 32+0 idag. Så man kan godt stole på dem, ligesom de sndre skrev i den anden tråd.

Tusind tak for dit svar. Jeg prøver igen om et par dage med en anden test :-) 

man er jo bare så utålmodig! Især fordi det er over en uge siden jeg skulle have haft mens. Og når graviditetstesten så viser "måske negativ" bliver man jo skrup forvirret 

Anmeld

7. februar 2015

April-baby

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar. Jeg prøver igen om et par dage med en anden test :-) 

man er jo bare så utålmodig! Især fordi det er over en uge siden jeg skulle have haft mens. Og når graviditetstesten så viser "måske negativ" bliver man jo skrup forvirret 

Nogle danner hcg langsomt, andre hurtigt (: 

bare du ikke bruger Valmed testene for der kan du sikkert få en masse fine streger, som så er falske. Men jeg vil næsten love dig den er der (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.