Nyfødte huer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.274 visninger
5 svar
2 synes godt om
7. februar 2015

Anonym trådstarter

Hejsa 

jeg skal føde på Roskilde hospital, og er i tvivl om de har de der strikket huer, til når baby kommer ud, eller om man selv skal købe en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2015

Bak

Anonym skriver:

Hejsa 

jeg skal føde på Roskilde hospital, og er i tvivl om de har de der strikket huer, til når baby kommer ud, eller om man selv skal købe en?

Jeg tror bare du skal købe nogle selv. Jeg tror mest det er neonatalafdelinger, der har de strikkede huer. På barselsgangen bruger man vist bare en patient-strømpe med en knude på toppen. 

Anmeld

7. februar 2015

lineog4

Anonym skriver:

Hejsa 

Da jeg fødte på roskilde, fik de sådan en hvid gaze agtig hue på. 

Mine havde kun hue på de første par timer og det var det.

Men skulle jeg have flere tro jeg, at jeg kunne komme til at strikke en første hue de fik på lige efter fødslen

Anmeld

7. februar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Hejsa 

I Randers får man strikkede huer til bebsen  

Anmeld

7. februar 2015

Steffecph

Jeg skal føde på roskilde.  Til fødselsforberedelse fortalte de at de kom an på jordemoderen.  Nogle gav hue på - andre gjorde ikke.. hvilken slags hue ved jeg dog ikke :-) 

Stefanie 37+4.. 

Anmeld

7. februar 2015

God-mor

Anonym skriver:

Hejsa 

De har ikke strikket huer på Roskilde sygehus. Huerne de nyfødte får på er afskyelige efter men smag Så tag jeres egen hue med til den lille. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.