Eksperthjælp: 21+3 og stoppet med at ryge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
0 svar
0 synes godt om
6. februar 2015

Charlotte Grumme

Hej. Jeg er gravid 21+3 og har røget 6 cigaretter om dagen indtil for 3 dage siden, hvor jeg stoppede fra den ene dag til den anden.
Men folk fortæller mig nu at jeg udsætter mit barn for fare fordi det oplever abstinenser. Og man aldrig bare må stoppe uden at trappe ned som gravid.
Men kan det virkelig være rigtig at det ligefrem er farligt for barnet at stoppe uden at trappe ned først? Bliver jo helt bekymret.

Charlottes svar

Kære Du
Nej det kan på ingen måde være skadeligt for dit barn at du er holdt op med at ryge, og 6 cigaretter er alt andet langt mindre end 20-30 stykker, så du har aldrig røget særligt meget, så tillykke med at det er lykkedes for dig at holde op med at ryge, og glæd dig til dit lille barn, varme hilsner Charlotte, www.grumme.dk

En kvinde/familie der mister et barn – hvad enten det sker før eller efter fødslen – bliver ramt af et tab der implicerer alle lag af personligheden, parforholdet og troen på fremtiden.Charlotte tilbyder at give erfaren og kvalificeret støtte til at bearbejde de vanskelige følelser der er knyttet til alle tab – og især når det er et barn man mister.

Se Charlottes hjemmeside: Grumme.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.