3,5 år og platfodet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
3 svar
2 synes godt om
6. februar 2015

hekran

Vi har lige fået bekræftet i dag, at vores pige på 3,5 er platfodet.

Fysioterapeuten rådede til, at der skulle gøres noget ved det nu, men sagde samtidig, at det ikke er nemt få indlæg i str. 29 og ej heller sko med svangstøtte.

Jeg kan umiddelbart finde én hjemmeside med begrænset udvalg. Vi skal have støvler, sko og indesko.

hvad har I af erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2015

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
hekran skriver:

Vi har lige fået bekræftet i dag, at vores pige på 3,5 er platfodet.

Fysioterapeuten rådede til, at der skulle gøres noget ved det nu, men sagde samtidig, at det ikke er nemt få indlæg i str. 29 og ej heller sko med svangstøtte.

Jeg kan umiddelbart finde én hjemmeside med begrænset udvalg. Vi skal have støvler, sko og indesko.

hvad har I af erfaringer?

Hejsa

Min søn er ligeledes platfodet, men har dog ikke haft indlæg heller ikke da han var mindre.

Fra da det blev konstateret ca 3 år og frem til nu 5 år senere, har jeg primært brugt Ecco eller Bundgaard sko. De har støttet rigtig godt op på hans fod ihvertfald

vh

Anmeld

6. februar 2015

nanan78

Profilbillede for nanan78

Hej. Næsten alle børn er platfodede, det er en del af den ikke færdigudviklede fods fysionomi. Asymptomatiske og ikke rigid platfod skal der ikke gøres noget ved. Hvis ovenstående ikke er blevet undersøgt, ved den der har stillet "diagnosen" ikke ret meget om det! Få een med forstand på det til at rådgive dig. Held og lykke med det.

Anmeld

6. februar 2015

hekran

Der var en fysioterapeut, så tror nu nok hun havde forstand på det

Bundgaard og Ecco? Tjek!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.