Graviditets tøj 2. gang. Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
5 svar
1 synes godt om
6. februar 2015

Mom2

Hey moms.

Hvornår tog i graviditets tøjet i brug 2. gang?

Jeg er 6 uger henne med nr. 2 og synes allerede jeg er temmelig tyk. Ved godt jeg ikke har fået trænet mavemusklerne så meget som jeg måske burde, siden den første, men at jeg buler så meget som jeg gør allerede, havde jeg ikke lige forestillet mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg havde slet ikke graviditetstøj på anden gang .. Jeg har en del haremsbukser med elastik i livet og ellers bare mine alm trøjer ..,  jeg blev heller ikke ret stor og tog kun 4,3 kg på... 

Anmeld

6. februar 2015

Karina1

Jeg er 12+4 med vores nr 2 og her kom ventetøjet på igen omkring uge 7, jeg buler meget nu og kan absolut ikke skjule det længere og vi skal først til første scanning på tirsdag! med vores første tror jeg at jeg var over 25uger henne før det var nødvendigt med ventetøj

Anmeld

6. februar 2015

L&V

Jeg tror jeg var ca 9 uger henne. Alt irriterende mig så på med det. Første gang havde jeg slet ik graviditets tøj

Anmeld

6. februar 2015

Mother-love

Jeg hoppede i ventetøj omkring uge 6 anden gang.

men første gang hoppede jeg også i det i uge 10. Jeg er blevet hurtigt stor begge gange.��

Anmeld

6. februar 2015

Clisolka

Christina88 skriver:

Hey moms.

Hvornår tog i graviditets tøjet i brug 2. gang?

Jeg er 6 uger henne med nr. 2 og synes allerede jeg er temmelig tyk. Ved godt jeg ikke har fået trænet mavemusklerne så meget som jeg måske burde, siden den første, men at jeg buler så meget som jeg gør allerede, havde jeg ikke lige forestillet mig...

Jeg var i ventebukserne i 8. uge 2. gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.