35 øre - Hvad siger i ? Betale for at køre på motorvejen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. august 2009

Mira0911

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

ønskebørn74

Dutte84 skriver:

Hvad siger i til dette?

politiken.dk/politik/article776086.ece

De er sindsyge i bolden... Hvor mange gidder så arbejde længere væk fra hjemmet... Ikke her...

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

De er sindsyge i bolden... Hvor mange gidder så arbejde længere væk fra hjemmet... Ikke her...

Heller ikke her... Vi blev hurtige enige om at, vi skal da slet ikke køre på motorvej...

Anmeld

28. august 2009

Ni-ko-li-ne

i den perfekte verden kan jeg godt se ideen i det de foreslår..... men det dur simpelthen ikke for mig når min familie bor så langt væk

Anmeld

28. august 2009

Honningblomst

Super idé...for mig og ud fra min verden...lad dem der sviner betale...

Anmeld

28. august 2009

Mor til Frederic og Freya

hm...

Hvad med os rednings-køretøjer  

Anmeld

28. august 2009

AstridM

Jeg har boet i usa hvor man kan vælge mellem betalingsvej og ikke betalingsvej. Det er briliant hvis det betød vejene var i super tilstand og man uden problemer kunne køre nemt og uden køer MEN det er jo ikke der er realismen i det

Hvad med at ændre hvordan vi sætter afgifter på biler der forurener, hvad med at forbyde biler der kører under 10 km på literen?

Derfor skidt ide

Anmeld

28. august 2009

Mor til Frederic og Freya

AstridM skriver:

Jeg har boet i usa hvor man kan vælge mellem betalingsvej og ikke betalingsvej. Det er briliant hvis det betød vejene var i super tilstand og man uden problemer kunne køre nemt og uden køer MEN det er jo ikke der er realismen i det

Hvad med at ændre hvordan vi sætter afgifter på biler der forurener, hvad med at forbyde biler der kører under 10 km på literen?

Derfor skidt ide

uh.. så skulle vi af med begge vores....

Folk er ellevilde med MILJØ-rigtige biler - men de er sundheds-skadelige for os mennesker.
Ja de har patikel filter mm, hvilket gør at deres partikler er meget små, fine og lette for naturen. Men de suser altså lige op i vores og vores børns næser...

Så er egentlig lidt glad for at være et 'miljø-svin' Den jeg kører rundt i til hverdag er en gammel nissan patrol 4*4 fra '87, diesel. For jeg ved dens partikler er så tunge at de falder til jorden og ikke ind i min søns eller min næse.

Køb da endelig eks. en 'grøn' vw passat med 140 hk. hver gang den renser filter bruger den lige 70 hk. Har været ude hos nogle der mente deres ikke rigtig trak mere - jo nu skal i bare høre......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.