Flov over at have folk på besøg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
3 svar
1 synes godt om
6. februar 2015

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg er møg flov over at have folk på besøg. 

Grunden er at vi ikke bor i et stilrent hus, og i er hus som er ved at blive renoveret. 

Der er en del der skal laves men det kommer efterhånden. 

Jeg HADER at have folk på besøg. Jeg er så flov over den måde vi bor på!

dette er først kommer efter jeg har født... 

Vi har ikke råd til nye møbler osv lige pt. 

Derudover har vi en udestue som er fyldt med alt muligt og to værelser!Vi har endda nogle ting som ikke er vores stående.. 

Jeg har sagt jeg vil have de ting fjernet men min mand vil ikke have det fjernet fordi det er hans families  

derudover er han god til at gemme på ting...fx. Gamle computere, gamle ps2 som ikke virker.. Jeg magter ikke have alle de ting stående mere!!! 

Jeg har været så streng at spørge min mor om hun vil hjælpe med at rydde det op i papkasser ellers skal det på lossepladsen. 

Er jeg bare en kælling? :/ magter det ikke mere og det stresser mig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg er møg flov over at have folk på besøg. 

Grunden er at vi ikke bor i et stilrent hus, og i er hus som er ved at blive renoveret. 

Der er en del der skal laves men det kommer efterhånden. 

Jeg HADER at have folk på besøg. Jeg er så flov over den måde vi bor på!

dette er først kommer efter jeg har født... 

Vi har ikke råd til nye møbler osv lige pt. 

Derudover har vi en udestue som er fyldt med alt muligt og to værelser!Vi har endda nogle ting som ikke er vores stående.. 

Jeg har sagt jeg vil have de ting fjernet men min mand vil ikke have det fjernet fordi det er hans families  

derudover er han god til at gemme på ting...fx. Gamle computere, gamle ps2 som ikke virker.. Jeg magter ikke have alle de ting stående mere!!! 

Jeg har været så streng at spørge min mor om hun vil hjælpe med at rydde det op i papkasser ellers skal det på lossepladsen. 

Er jeg bare en kælling? :/ magter det ikke mere og det stresser mig!!

Jeg kan godt forstå dig. 

Jeg hader når det roder, jeg er også en rigtig perfektionist med rengøringsvanvid!  

Hvis min kæreste SKAL have gamle computer/elektronik mv. skal det stå på hans "værelse". Han har et spilværelse fordi jeg ikke gider at fylde min stue/hjem med sådan noget. Det interessere mig overhovedet ikke. 

At have andres tings stående gør mig intet, hvis det er for en periode. Men det kommer ud i skuret hvor jeg ikke kan se det. De skal jo have deres ting igen, det er jo ikke jeres ansvar. 

Snak med din kæreste, om i ikke kan gøre noget så det ser mere indbydende ud. Gamle møbler kan godt pyntes op med puder og mere på væggene, evt. en del blomster  

Men som sagt, jeg er en rengøringstosse!

Anmeld

6. februar 2015

aarhusmor

Jeg kan sagtens forstå dig og står næsten selv i samme situation, er ved at flytte om, har gamle computere stående som skal repareres osv.

Men jeg fortæller folk hvad jeg er igang med, og så går det alt sammen.

Jeg tænker at du kunne sørge for at det ser pænt ud i ét rum og så vise dem derhen.

Gamle møbler er spændende møbler - så vær stolt af at du ikke har et IKEA katalog derhjemme

og som min søster altid sagde:

Hellere lidt skidt i krogene end et rent helved.

Nu er det jo ikke nødvendigvis beskidt, men man kan også oversætte det til at man kan se at I lever

Anmeld

6. februar 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar! 

Jeg har snakket med min mand om det MANGE gange.. 

Så går vi ind og kigger og så vil han ikke smide noget ud  

at vi opbevarer for noget i hans familie og det har langt udsigter.. Til hans bror flytter hjemmefra. Kan bare ikke se at det skal stå i vores hus, når han bor hjemme og de har huS.. :/ 

jeg bliver altid lidt depri når jeg har været hjemme ved dem og de bor så fint med pyntegenstandd osv.. 

Vi har i vores stue 1 billede på væggen.... 

Vi kan ikke blive enige om hvad der skal op På væggen. 

Han VIL have dyre ting og det har vi ikke råd til... 

Han brokker sig over jeg aldrig siger min mening men når jeg gør, så det ikke godt nok.... Når det gælder boligindretning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.