Dårlig dag (sur opstød )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. februar 2015

debbie19

Jeg koger indeni 

vi flyttede i december fra en lille 48 kw lejelighed 

har idag modtaget opgørelsen de vil havde 2000 kr ekstra udover de har taget indskud de har brugt 12000 kr på at male 3 små rum!!! og 16 timer på det fint fint meget høj regning men den kunne vi klare..

har så lige fået en regning på e boks på el på 1500 kr 

vi skal leve af havregryn og pasta næste måned vi er begge på kh og får til sammen udbetalt 10000 og har udgifter for 9800  

jeg havde lovet svigermor og bage fordi jeg jo lige havde fået en ny rørmaskine  https://www.baby.dk/debat/254782pi1/stil-shopping-skoenhed/koekkenmaskine.aspx

men den ville ikke fungere den stopper så snart den rør i 1 sekund og lyder underlig så tjaaa den skal jeg da lige havde sendt retur... der skal man så medbringe fakturaen men vi har ingen printer og fakturaen er på email så nu skal jeg på bibloteket og havde printet som koster 5 kr for 1 stk...og min svigermor må skuffes uden boller... jeg burde ikke være stået op idag for pyha synes denne dag trækker tænder.. vi har den 6 idag og ved allerede næste måned bliver havregryn og pasta mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2015

Bebe89

Puha kender det godt! Jeg har selv oplevet det samme... de brugte også 16 timer på at male de 52 kvm toværelses (jeg boede der 1 1/2 år og er ikke ryger!) og 7 timer på at gøre rent, semvom det var det sidste jeg gjorde inden jeg flyttede... ! Jeg skulle også betale 1500 forud for varme, selvom jeg ikke har boet i lejligheden siden august... Så jeg glæder mig meget til at få mine 1500kr tilbage!! 

Jeg kan godt forstå du er gal, det var jeg satme også! 

Anmeld

6. februar 2015

tribk

Udlejere er virkelig de værste der findes, når man fraflytter lejlighed. Hold nu kæft, som de forstår at få brugt ens penge!! Sidst vi flyttede kostede det også lige 21.000 at istandsætte en 80 m2 lejlighed. Vores indskud var på 14.000, og det troede vi da var rigeligt. Vi var så sure, og der var bare ikke noget at gøre, vi havde skrevet under på flytteopgørelsen.

Røremaskine skal da "heldigvis" bare retur, men det er sgu da træls når du står og skal bruge den.

Jeg kan godt forstå du har en dårlig dag

Anmeld

6. februar 2015

debbie19

vi er også lidt i chok og nok også lidt depri over økonomien 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.