Kvindelighed...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. august 2009

Honningblomst

hvad er det....??
Hvornår føler du dig mest kvindelig og hvad er bestemt ikke kvindeligt at gøre, udstråle eller se ud på?

Glæder mig til at høre Jeres definition og tanker omkring kvindelighed....her en kedelig fredag efter nok det der nærmer sig min værste uge, nogensinde...øv..

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

sarahb

Det gør jeg når jeg har hæle på og lækkert tøj...

Og speielt når min mand rører på min krop og virkelig kræser om mine hofter numse og bryster og så mit laaange hår

Anmeld

28. august 2009

Ox.

hvad er det....??
Hvornår føler du dig mest kvindelig og hvad er bestemt ikke kvindeligt at gøre, udstråle eller se ud på?

Glæder mig til at høre Jeres definition og tanker omkring kvindelighed....her en kedelig fredag efter nok det der nærmer sig min værste uge, nogensinde...øv..

Knus Eva..

Jeg tror faktisk jeg føler mig mest kvindelig, når jeg sidder med min ansigtsmaske, fødderne i vand, svøbt i min badekåbe og med et lækkert sladderblad i hånden, og eventuelt en veninde ved siden af til at dele lidt sladder med ... det er vanvittig hyggeligt, og bestemt ikke en stund min kæreste gider "dele" med mig ..

Til gengæld er jeg meget drenget, har stort set kun drengevenner så det er ikke så tit jeg er i de situationer, når jeg er sammen med gutterne er jeg absolut ikke "kvindelig" ...

Anmeld

28. august 2009

Miamaja

kvindelighed er tissekone og forlygter, saarbarhed og sidde med samlede ben

Anmeld

29. august 2009

anna-jonas

En af de mest kvindelige ting jeg kan komme tanke om, er en stor flot gravid kvinde. Det er så smukt, synes jeg.
Under min anden graviditet, da jeg ventede Anna følte jeg mig meget kvindelig og attraktiv...........fordi min mave var flot, og fordi jeg ikke tog et gram på.........så det hele sad på maven.

Anmeld

29. august 2009

Diana...

Enig med miamaja 

Og jeg føler mig mest kvindelig når jeg har høje sko på pænt tøj håret sider som det skal. 

Min søster er absolut ikke kvindelig ha ha jo det er hun selvfølgelig når hun skal i byen men en ganske alm dag heste tøj på hele tiden eller nogen store slap af bukser total slattent hår lig bleg og bøvser og råber når hun skal ud og S....  Men når hun så skal ud så forvandler hun sig lige til den smukkeste kvinde. 

Kram Diana

Anmeld

29. august 2009

Lullaby

Når tøjet sidder kanont på mig. Når der er sat hår og ansigtet sminket. Åh ja. Men desværre er det lang tid siden nu.. har ikke råd til at få farvet håret så jeg føler mig ikke speciel kvindelig

Anmeld

30. august 2009

oo

jeg er helt enig med Anna-jonas: når jeg tænker ordet kvindelighed er det en gravid kvinde der viser sig i mit hoved. af samme grund føler jeg mig også så ramt på min kvindelighed fordi jeg ikke har fået barn endnu. kvindelighed er frugtbarhed og en dyb forbindelse til naturen og livet og døden.
da jeg skulle have fjernet min graviditet udenfor livmoderen i januar, følte jeg også de skulle ind og rode ved min kvindelighed og blev virkelig bange for at miste den ene æggeleder (selvom det ikke ville have nogen betydning for min evne til at blive gravid)...men det var mine "dameting" og de skulle helst blive hvor de var sat fra starten. hvilket de heldigvis også gjorde

kvindelighed er mange ting for mig, dog ikke make up og høje hæle, som jeg (som gnaven feminist) sagtens kan se kan være flot, men som også er et billede på en form som andre har skabt til kvinden. (dermed ikke sagt at jeg er i den "mandige" ende af feminist skalaen!!).

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Da jeg fødte Idun, herhjemme. Var i karret, hun kom ud af mig. Jeg tog hende i mine hænder og tog hende op af vandet

Det er nok der jeg har følt mig mest kvinde

Hvis man tager sådan rent forfængelighedsmæssigt, så helt nøgen med et par stiletter, er ikke af vejen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.