Eksperthjælp: Bekymret gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
0 svar
0 synes godt om
6. februar 2015

Charlotte Grumme

Hej Charlotte

Jeg er simpelhen ved at dø af bekymring.
Jeg er gravid i uge 22 og i nat havde jeg et astmaanfald. Trykken for brystet, hoste og hvæsen og åndenød. Om morgenen lagde jeg mærke til blålige læber. Jeg tog til læge om morgen og han ordinerede to slags astmamedicin.

Nu er jeg så skrækslagen for om mit lille barn i maven har taget skade af iltmangelen. Har jo googlet og fundet ud af at det kan give det ufødte barn hjerneskade. Men hvor stor sandsynlighed er der for barnet har taget skade?

Hilsen den meget bekymrede gravide

Charlottes svar

Kære Du
Jeg synes du skal tage det helt helt roligt. Jeg er sikker på at der skal meget meget mere til for at et foster får iltmangel, og dermed bliver hjerneskadet, end at du får et astma anfald, så læg du dig dette bag dig og nyd din graviditet. Mange hilsner Charlotte, www.grumme.dk

En kvinde/familie der mister et barn – hvad enten det sker før eller efter fødslen – bliver ramt af et tab der implicerer alle lag af personligheden, parforholdet og troen på fremtiden.Charlotte tilbyder at give erfaren og kvalificeret støtte til at bearbejde de vanskelige følelser der er knyttet til alle tab – og især når det er et barn man mister.

Se Charlottes hjemmeside: Grumme.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.