hvor hurtigt kommer ligamentsmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
7 svar
2 synes godt om
6. februar 2015

Anonym trådstarter

hej alle

hvis jeg snart tester positiv, så er jeg 3+0 i dag... har i aften oplevet nogen ligament-agtige smerter... men det kan da ikke passe... eller kan det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

hej alle

hvis jeg snart tester positiv, så er jeg 3+0 i dag... har i aften oplevet nogen ligament-agtige smerter... men det kan da ikke passe... eller kan det??

Det kunne også bare være mens?

Anmeld

6. februar 2015

Anonym trådstarter

komnubaby skriver:

Det kunne også bare være mens?

Måske

men det føles ikke som de mens smerter jeg plejer at ha.. De smerter plejer at gå om i lænden og ned i benene.. Men de smerter jeg havde til aften varede max et par minutter af gangen og var kun i maven

Anmeld

6. februar 2015

FrkGranger

Jeg havde ligmenssmerter fra uge 4..... Det var i hvertfald hvad lægen kaldte dem

Anmeld

6. februar 2015

Emilie91

Jeg tror også jeg havde ligament smerter fra uge 4. Men det føles enormt meget som mens smerter bare uden mens  held og lykke  håber det er pga graviditet. 

Anmeld

6. februar 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Måske

men det føles ikke som de mens smerter jeg plejer at ha.. De smerter plejer at gå om i lænden og ned i benene.. Men de smerter jeg havde til aften varede max et par minutter af gangen og var kun i maven

Det behøver jo ikke altid føles på samme måde hver gang. Prøv at tage den med ro indtil testdag. Psyken kan altså spille meget ind, jeg havde mange symptomer sjovt nok da vi startede. Men nu hvor jeg har lagt projektet lidt på hylden for at prøve at slappe af pga pcos, så har jeg sjovt nok ingen symptomer længere. 

Anmeld

6. februar 2015

lillespir26

Jeg havde så mange ligament smerter stort set fra ægget satte sig fast og tilbage fandt ud af jeg var gravid i uge 6 at jeg udskød at teste da jeg troede det var men der var på vej og vi regnede med at det ikke var lykkes da vi var i første cyklus men nu føder jeg i næste uge så måske du er liges heldig som mig held og lykke

Anmeld

6. februar 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.