hårdt forløb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. februar 2015

Vienna

Hej allesammen. 

Skriver lige for at komme lidt ud med det hele.

Smed p-piller februar 2014 og vi er begge mega skrukke. 

Havde slut september en SA og var selvfølgelig meget ked af det, men ved jo godt at det er almindeligt. 

Jeg holder mens-kalender og har mit mens hvar 42-44nde dag og skulle ifølge kalender have haft det den 26 januar, så er nu gået 10 dage over tid. Tog en test for 3 dage siden som var negativ. Sidst jeg var gravid havde jeg ALLE symptomer. Men er faktisk ikke sikker på at jeg er gravid nu, har haft lidt murren i maven og lidt brystforstørrelse, men det kan ligeså godt være tilfældigt.

Er der andre der har oplevet lign.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2015

mortilnoahogmelina

Først jeg prøver slet slet ikke blive gravid ..

min cyklus i december kom på dagen som altid , måneden efter var den 10 dage forsinket , jeg havde voldsom kvalme mens smerter og bare ubehag frygtede virkwlig en graviditet men gudskelov ikke . 

Ja nu er jeg på dagen i dag og ikke skyggen af mens eller alm mens smerter som jeg plejer .. 

Anmeld

16. februar 2015

Vienna

Vienna skriver:

Hej allesammen. 

Skriver lige for at komme lidt ud med det hele.

Smed p-piller februar 2014 og vi er begge mega skrukke. 

Havde slut september en SA og var selvfølgelig meget ked af det, men ved jo godt at det er almindeligt. 

Jeg holder mens-kalender og har mit mens hvar 42-44nde dag og skulle ifølge kalender have haft det den 26 januar, så er nu gået 10 dage over tid. Tog en test for 3 dage siden som var negativ. Sidst jeg var gravid havde jeg ALLE symptomer. Men er faktisk ikke sikker på at jeg er gravid nu, har haft lidt murren i maven og lidt brystforstørrelse, men det kan ligeså godt være tilfældigt.

Er der andre der har oplevet lign.?

Nå men mens kom så 17 dage for sent. Vi prøver igen 

Anmeld

16. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Vienna skriver:

Nå men mens kom så 17 dage for sent. Vi prøver igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.