Børnehavens Sommerfest..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

82Miraklet

Zafir skriver:

Hvordan har du lavet bogstaverne??? 

De er super nice... Og de ser ikke ud som om at de er 'stukket' ud med en form  Jeg kan godt lide at lave skæve former, men jeg syntes det var svært at skære med en kniv, så man får kanterne glatte

Hvordan har du gjort?

Jeg har "bare" brugt en kniv, skåret bogstaverne ud og så med hånden glattet det lidt hvis det blev for kantet, hvis du forstår.... Men syntes sgu det er svært at lave et R.... det blev ikke så godt, men hvad pokker man skal jo også kunne se den er hjemmelavet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maria82 skriver:

Jeg har "bare" brugt en kniv, skåret bogstaverne ud og så med hånden glattet det lidt hvis det blev for kantet, hvis du forstår.... Men syntes sgu det er svært at lave et R.... det blev ikke så godt, men hvad pokker man skal jo også kunne se den er hjemmelavet

Hmmm... prøvede det også. Men det blev lidt for hakket... Hmmm... Det er nok øvelse så

Men jeg tænker, hvis man kunne få en lille pizzaskærer eller noget, med et hjul der var lidt mindre, ville det måske være et hit? 

Anmeld

31. august 2009

82Miraklet

Zafir skriver:

Hmmm... prøvede det også. Men det blev lidt for hakket... Hmmm... Det er nok øvelse så

Men jeg tænker, hvis man kunne få en lille pizzaskærer eller noget, med et hjul der var lidt mindre, ville det måske være et hit? 

hæv du kniven over eller skkår du sådan op og ned.... forstår du hvad jeg mener ??? jeg skår sådan op og ned med det yderste af knivspidsen...

en pizza skærer er sikkert også god tror bare den er for stor til små bogstaver og sådan... men ved det ikke... kan jo komme an på en prøve...

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Maria82 skriver:

hæv du kniven over eller skkår du sådan op og ned.... forstår du hvad jeg mener ??? jeg skår sådan op og ned med det yderste af knivspidsen...

en pizza skærer er sikkert også god tror bare den er for stor til små bogstaver og sådan... men ved det ikke... kan jo komme an på en prøve...

Det var også derfor jeg tænkte, hvis man kunne få en på størrelse med et klejne hjul Der bare var glat Så ville det være smart.

Jeg prøvede at skære lidt som du beskriver. Det virkede bare ikke helt for mig hehe

Anmeld

31. august 2009

linemus

Zafir skriver:

Det var også derfor jeg tænkte, hvis man kunne få en på størrelse med et klejne hjul Der bare var glat Så ville det være smart.

Jeg prøvede at skære lidt som du beskriver. Det virkede bare ikke helt for mig hehe

Det kan man godt få. Er ret sikker på, de har en i en af kageshoppene.

Anmeld

31. august 2009

Moderator

linemus skriver:

Det kan man godt få. Er ret sikker på, de har en i en af kageshoppene.

Det skal jeg helt sikkert søge efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.