Rømmer sig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.213 visninger
10 svar
1 synes godt om
5. februar 2015

Nybagt mor

Har en femårig dreng der har rømmet sig i en måneds tid. Han har hele tiden holdt fast i at det er slim, der kommer dog ikke noget op… Jeg har nu fået tid hos en øre-næse-hals læge hvor jeg ved at de højst sandsynligt går ned gennem næsen med en tynd slange for at se om der skulle sidde et lille fremmedlegeme.

Er der nogen der har prøvet at have deres børn igennem den undersøgelse? - Og kan fortælle hvor slem den er for barnet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2015

Røverdatter

Drikker han meget mælk, eller får han mange mælkeprodukter? Mælk er slim dannende og sætter sig som en rømmen (/hosten) i halsen. Især hvis det indtages dagligt.

Anmeld

5. februar 2015

Nybagt mor

Han får dagligt mælk ja - og har gjort det hele sit liv uden der har været noget. Derudover kan han pege på præcis det sted hvor "slimet" sidder.

Anmeld

5. februar 2015

lillespir26

Tænker hvis øre næse hals læge ikke finder noget skal i gå til jeres rigtigt læge og snakke da det også kan være ticks som måske kan komme af noget pysisk  

Anmeld

5. februar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det gjorde min søn også et stykke tid, men der var intet i det. Han er nu 7 1/2 år og det er nok 2-3 år siden, at han gjorde det

Anmeld

5. februar 2015

migxher

Det kunne godt lyde som verbale tics, det er nemlig det jeg har og jeg gør det samme, nogle perioder mere end andre. Mi  søster på 8 gjorde det også en periode, det er dog væk igen. 

Jeg ville se tiden an, men det går nok væk igen, og ellers må i en tur til lægen, der kan ligge noget psykisk bag. Men lad endelig være med at kommentere på det og pointere at han gør det, det Gær det bare Værer. Og er det tics kan han alligevel ikke gøre for det og så bliver han bare flov hvis du bliver ved med at minde ham om det. 

Anmeld

5. februar 2015

Maja88

Min halsbetændelse startede på den måde du beskriver din søn. Er han blevet podet

Anmeld

5. februar 2015

Nybagt mor

MoarHvidovre skriver:

Det gjorde min søn også et stykke tid, men der var intet i det. Han er nu 7 1/2 år og det er nok 2-3 år siden, at han gjorde det

Men kunne han mærke at der sad noget i halsen (i min søns tilfælde v. kravebenet)?

- Han mener jo selv det er slim, men jeg er nu ikke sikker - for der kommer intet slim op og han er ikke forkølet eller lign. Vores læge syntes jo det lød til at der skulle kigges på det. 

Ved bare ikke hvor slem undersøgelsen reelt er for dem...

Anmeld

5. februar 2015

Nybagt mor

Maja88 skriver:

Min halsbetændelse startede på den måde du beskriver din søn. Er han blevet podet

Han har gået med det i over 4 uger nu.. Ingen smerter, ingen feber - så kan ville undre mig meget hvis det var halsbetændelse

Anmeld

5. februar 2015

migxher

Er det tics kan han sagtens mærke det som noget som slet ikke er der. Jeg har selv oplevet det. (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.