Spørgsmål ang min venindes test (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. februar 2015

Leonora

Hey tøser. 

Der er jo så meget snak om skyggetstreger og det at se på testen efter de 3 min. 

Min veninde prøver at blive gravid og skulle have haft mens igår eller idag. 

Har haft symptomer de sidste par dage dage som kvalme og oppustethed. Har det underligt i kroppen. 

Hun testede til morgen og den var neg. Så så på testen igen kl 16 og sendte mig dette billede. 

Nu er mit spørgsmål så: en skyggestreg eller eftertid streg plejer da ik at få så meget farve hvis ik der hcg i urinen vel?? 

Jeg synes den er meget tydelig og fyldt med farve. Hvad siger I? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2015

O&L

Ville kalde den for positiv..

har selv haft sådan en lignende og jeg har 2 børn

Anmeld

4. februar 2015

Leonora

O&L skriver:

Ville kalde den for positiv..

har selv haft sådan en lignende og jeg har 2 børn

Ja ik

Den er bare aflæst senere end 3 min. Faktisk mange timer efter :/. 

Jeg håber også den er positiv

Anmeld

4. februar 2015

Ung kvinde mor snart til 2

Vil sige hun skal tag en ny for har haft sådan som vist efter tid og der var ik noget så hun skal tag en ny evt hun køber clerblue og kig ind for de minutter der står hvis ik det clerblue for clerblue sige gravid el ik gravid 

Anmeld

4. februar 2015

migxher

Du kan IKKE regne med en streg efter tid, og den er derfor ikke gyldig. Den er negativ, men sig til hende at hun skal vente et par dage og teste igen hvis ikke mens kommer (:

Anmeld

4. februar 2015

Leonora

mette10 skriver:

Vil sige hun skal tag en ny for har haft sådan som vist efter tid og der var ik noget så hun skal tag en ny evt hun køber clerblue og kig ind for de minutter der står hvis ik det clerblue for clerblue sige gravid el ik gravid 

Det har jeg også foreslået .

hun vil bestille en på nettet

tak for svar 

Anmeld

4. februar 2015

Leonora

migxher skriver:

Du kan IKKE regne med en streg efter tid, og den er derfor ikke gyldig. Den er negativ, men sig til hende at hun skal vente et par dage og teste igen hvis ikke mens kommer (:

Ja jeg ved det men har bare aldrig set så meget farve i en test der ik var positiv. Også selvom det var efter de 3 min

hun prøver igen om et par dage

Anmeld

4. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Testen (stregerne), er jo så udtværet at jeg vil kalde testen for ugyldig. Såh hun må på den igen

Anmeld

4. februar 2015

Leonora

Mom skriver:

Testen (stregerne), er jo så udtværet at jeg vil kalde testen for ugyldig. Såh hun må på den igen

Tja måske. Tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.