Æl test- er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
7 svar
1 synes godt om
4. februar 2015

Line S

Hejsa

Jeg bruger pt clearblue fertility monitor. Den har på min nu 15. cyklus  dag kun registreret stigning i østrogen og ikke i lh hormon.

Jeg testede sidst i morges (den har en forprogrammeret testperiode mellem 05-11 om morgenen selvom jeg har hørt at morgenurin ikke duer til Æl test.) Jeg skulle efter kalenderen have haft Æl i søndags,  men har som skrevet ikke fanget den med monitoren. Derfor valgte jeg at købe nogle almindelige Æl test på vej hjem fra arbejde og her kan I se resultatet.  Det skrå vindue et test vinduet og det runde kontrol vinduet. 

Nå hvad siger I? Hvad er dommen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2015

Logo

Jeg har ikke tidligere prøvet ægløsningstest, men skal til at i gang med det.

Jeg vil da bestemt mene at denne test er positiv - den er jo tydeligere end kontrolstregen...!? 

Anmeld

5. februar 2015

Nanastep

Den ser positiv ud 

det her er min fra idag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. februar 2015

Helloo

Negativ desværre 

Anmeld

5. februar 2015

Line S

Logo skriver:

Jeg har ikke tidligere prøvet ægløsningstest, men skal til at i gang med det.

Jeg vil da bestemt mene at denne test er positiv - den er jo tydeligere end kontrolstregen...!? 

Tak for dit svar. Det er også det jeg tænker, er dog forvirret over at den ene type test er positiv og den anden er negativ. Lavede begge igen her til morgen med præcis samme resultat som i går. Mystisk ��

Nå,  men pøj pøj til dig med dine Æl tester.

Anmeld

5. februar 2015

Line S

Louise6551 skriver:

Negativ desværre 

Tak for dit svar Louise, mente du at min test var negativ? 

Anmeld

5. februar 2015

Helloo

Line S skriver:

Tak for dit svar Louise, mente du at min test var negativ? 

Ja,  synes desværre lige at den mangler det sidste farve.  Test evt her til aften .. 

Anmeld

6. februar 2015

Line S

Louise6551 skriver:

Ja,  synes desværre lige at den mangler det sidste farve.  Test evt her til aften .. 

Ok, tak igen for svaret Louise. Tror dog de var positive efter at have læst brugsanvisningen igen.

Der står at hvis teststregen er mørkere eller samme farve som kontrolstregen så er den positiv. På begge mine tests er stregen i det skrå vindue, som er teststregen,mørkest. 

Har jeg virkelig misforstået det? �� 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.