Sangerinde tog heroin under sin graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
9 svar
6 synes godt om
4. februar 2015

Baby.dk

Fra Avisen.dk

Sangerinde tog heroin under sin graviditet

Spørger man en læge, er det en forfærdelig idé for gravide kvinder at drikke alkohol, ryge cigaretter eller tage stoffer.

Ikke desto mindre indrømmer rockmusikeren Courtney Love i en ny dokumentar om sin afdøde mand Kurt Cobain, at hun tog heroin, mens hun var gravid med parrets nu 22-årige datter Frances Bean Cobain.

Det skriver Huffington Post.

Læs resten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2015

Sprit25

Det kan da ikke komme bag på nogen?

Anmeld

4. februar 2015

SandraXOXO

Hun er jo bare et fjols 

Anmeld

4. februar 2015

Sprit25

SandraXOXO skriver:

Hun er jo bare et fjols 

Nu var courtney loves liv rigtig rigtig hårdt på det tidspunkt og hende og cobain var meget langt ude. Så vil hellere sige hun var/er en sølle sjæl end idiot��

Anmeld

4. februar 2015

TNBC

Sprit25 skriver:

Det kan da ikke komme bag på nogen?

Det var også min første tanke... 

Anmeld

4. februar 2015

SandraXOXO

Sprit25 skriver:

Nu var courtney loves liv rigtig rigtig hårdt på det tidspunkt og hende og cobain var meget langt ude. Så vil hellere sige hun var/er en sølle sjæl end idiot��

Der er mange sølle skæbner i verden, men det er ikke en undskyldning for at fylde sit ufødte barn med stoffer. Og lur mig om ikke hendes udtalelse får en tåbe eller to til at tænke, at når hun kunne, så kan vi vel også. Og vupti- flere gravide på stoffer. 

Anmeld

4. februar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
SandraXOXO skriver:

Der er mange sølle skæbner i verden, men det er ikke en undskyldning for at fylde sit ufødte barn med stoffer. Og lur mig om ikke hendes udtalelse får en tåbe eller to til at tænke, at når hun kunne, så kan vi vel også. Og vupti- flere gravide på stoffer. 

Det tror jeg simpelthen ikke på. Er man afhængig og nået bunden så tror jeg ikke man sidder og tænker på Courtney Love. En afhængighed/et misbrug kan ikke forklares så nemt som du gør det til. Og nej det er ikke en undskyldning, men det er en reel forklaring på hvad der styrede de valg hun må have taget. 

Anmeld

5. februar 2015

SandraXOXO

mor:) skriver:

Det tror jeg simpelthen ikke på. Er man afhængig og nået bunden så tror jeg ikke man sidder og tænker på Courtney Love. En afhængighed/et misbrug kan ikke forklares så nemt som du gør det til. Og nej det er ikke en undskyldning, men det er en reel forklaring på hvad der styrede de valg hun må have taget. 

Men det jo præcis sådan nogen mennesker tænker uanset om du tror set eller ej. Min mor røg da hun ventede mig, så det skader ikke så meget. Min veninde drak da hun ventede sin søn, så kan jeg også drikke. En enkelt joint/ et gram coke, lidt heroin skader ikke, nakomaner får jo også raske børn. Nogle mennesker er dumme og bruger netop oplysninger som hendes, som undskyldning for ikke at droppe druk og stoffer trods graviditet. 

Anmeld

5. februar 2015

Sprit25

SandraXOXO skriver:

Men det jo præcis sådan nogen mennesker tænker uanset om du tror set eller ej. Min mor røg da hun ventede mig, så det skader ikke så meget. Min veninde drak da hun ventede sin søn, så kan jeg også drikke. En enkelt joint/ et gram coke, lidt heroin skader ikke, nakomaner får jo også raske børn. Nogle mennesker er dumme og bruger netop oplysninger som hendes, som undskyldning for ikke at droppe druk og stoffer trods graviditet. 

Så vidt jeg har forstået gjorde hun det inden hun vidste det?

Anmeld

5. februar 2015

Sprit25

Plus jeg tvivler på det er sandt. 

Det er 20 år siden Kurt søde nu og hun er så bange for at blive glemt. Courtney tog 100% livet af Kurt og det ønsker hun vi skal tro indtil hendes død!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.