Gravid tidligt scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
10 svar
1 synes godt om
4. februar 2015

Nixo

Hej alle i skønne kvinder. 

Sagen er den at jeg her i søndags testet positiv og er selvfølgelig meget glad. Jeg fik så en tid hos lægen mandag kl 16 og testen var positiv men ikke knald hamrende. Jeg blev så sendt til scanning igår og der kunne man se på min livmoder hals at jeg er gravid men man kunne intet se i livmoderen. Jeg har så fået taget blod prøver og skal igen imorgen også får jeg svar mandag og skal til scanning tirsdag. Gynækologen sagde ikke så meget andet end det måske er fordi det er tidligt i graviditeten at man intet kunne se og hun virket meget positiv. 

Jeg er måske i uge 4 hun kunne ikke svare på det.

Nu er det så jeg tænker åh nej er der ikke nogey udvikler det sig ikke osv �� jeg har nogle gange ondt i maven mens agtigt. 

Har i oplevet noget lignede ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2015

l.kjoeller

Hej alle i skønne kvinder. 

Sagen er den at jeg her i søndags testet positiv og er selvfølgelig meget glad. Jeg fik så en tid hos lægen mandag kl 16 og testen var positiv men ikke knald hamrende. Jeg blev så sendt til scanning igår og der kunne man se på min livmoder hals at jeg er gravid men man kunne intet se i livmoderen. Jeg har så fået taget blod prøver og skal igen imorgen også får jeg svar mandag og skal til scanning tirsdag. Gynækologen sagde ikke så meget andet end det måske er fordi det er tidligt i graviditeten at man intet kunne se og hun virket meget positiv. 

Jeg er måske i uge 4 hun kunne ikke svare på det.

Nu er det så jeg tænker åh nej er der ikke nogey udvikler det sig ikke osv �� jeg har nogle gange ondt i maven mens agtigt. 

Har i oplevet noget lignede ? 

Man kan aldrig se foster i uge 4. Så er meget underligt man har sendt dig til scanning.  På fertilitetsklinik skanner de fra  7+0 for at se et lille hjerteblink.  Det tidligste man kan se en fostersæk er somregel  5+. Og så først et foster i uge 6+ eller  senere . Mens smerter  er normalt.  Din læge har desværre gjort dig unødigt nervøs 

Anmeld

4. februar 2015

Nixo

l.kjoeller skriver:

Man kan aldrig se foster i uge 4. Så er meget underligt man har sendt dig til scanning.  På fertilitetsklinik skanner de fra  7+0 for at se et lille hjerteblink.  Det tidligste man kan se en fostersæk er somregel  5+. Og så først et foster i uge 6+ eller  senere . Mens smerter  er normalt.  Din læge har desværre gjort dig unødigt nervøs 

Mange tak for svar. 

Min læge sendte mig til scanning da jeg var i tvivl om min sidste menstration. 

Jeg håber den lille viser sig i næste uge til scanning så jeg ikke skal gå og være nervøs 

Anmeld

4. februar 2015

l.kjoeller

Heyhey skriver:

Mange tak for svar. 

Min læge sendte mig til scanning da jeg var i tvivl om min sidste menstration. 

Jeg håber den lille viser sig i næste uge til scanning så jeg ikke skal gå og være nervøs 

Ok

Men hvis du kun er 5.uger henne der må du endelig ikke miste modet hvis hun intet kan se. For det kan man normalt ikke endnu 

Anmeld

4. februar 2015

Nixo

l.kjoeller skriver:

Ok

Men hvis du kun er 5.uger henne der må du endelig ikke miste modet hvis hun intet kan se. For det kan man normalt ikke endnu 

Jeg må være en 5 plus 3 ca og man kunne intet se i livmoderen men man kunne se at jeg er gravid 

Anmeld

4. februar 2015

l.kjoeller

Heyhey skriver:

Jeg må være en 5 plus 3 ca og man kunne intet se i livmoderen men man kunne se at jeg er gravid 

5+3 i når du skal skannes eller i dag ? 5+3 kan du heller intet forvente at se.. 6+0 kunne man kun lige akkurat ane det ved mig 

Anmeld

4. februar 2015

Nixo

l.kjoeller skriver:

5+3 i når du skal skannes eller i dag ? 5+3 kan du heller intet forvente at se.. 6+0 kunne man kun lige akkurat ane det ved mig 

Jeg er nok 5+3 Idag og skal scannes om en uge 

Anmeld

4. februar 2015

l.kjoeller

Heyhey skriver:

Jeg er nok 5+3 Idag og skal scannes om en uge 

Ok. Så er der nok ok chancer for at kunne se noget 

Anmeld

4. februar 2015

Nixo

l.kjoeller skriver:

Ok. Så er der nok ok chancer for at kunne se noget 

Det håber jeg. Det er bare vente tiden der er ulidelig, tænker tit på at hun intet kunne se kun på livmoder halsen 

Anmeld

4. februar 2015

l.kjoeller

Heyhey skriver:

Det håber jeg. Det er bare vente tiden der er ulidelig, tænker tit på at hun intet kunne se kun på livmoder halsen 

Det skal  du ikke. Det er somregel først senere det ses

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.