jeg har virkelig brug for at se andres øjne på dette her....
Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid.. Og jeg er faktisk rigtig glad.. Jeg er 21 og har været sammen med min 22 årig kæreste i 2 år.
Jeg er uheldigvis blevet gravid, selvom jeg har brugt p-piller, og taget dem regelmæssig
.. Kæresten et fuldstændig ude af den.. Han ønsker sig også at vi får barn engang,, men er ikke klar nu..
Jeg føler mig klar og vi ville økonomisk sagtens kunne klare det. Jeg er igang med studie og min kæreste har fast arbejde men arbejder stadig på sin drøm som sælger.. Han er den Holding at vi burde få en abort, da han er bange for det at få et barn nu, ville gå ud over vores drømme..
Skal lige siges, at vi ikke er to gå i byen typer
Min uddannelse er opbygget således at jeg sagtens kan tage barsel, og starte senere igen.. Jeg ser derfor ikke at det skulle være en hindring for vores drømme, da han stadig ville kunne følge sin drøm ved siden af..
Jeg er så fortvivlet, da jeg elsker min kæreste over alt på jorden og vi har været så meget igennem. Jeg er bare bange for at dette barn ville ødelægge vores forhold.. Da han absolut ikke føler sig klar.. Jeg acceptere abort, men er bange for at jeg ville fortryde det senere.. Jeg kan ikke lade vær med at have tanken, "hvad hvis jeg senere ikke kan få børn"..
er der nogen der kan hjælpe en fortvivlet en som mig!!
Anmeld