Andre der kender til det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
14 svar
1 synes godt om
4. februar 2015

Soffy27

Min søn har de sidste 2 dage ikke ville have hans flaske.. Han græder når han skal spise fra den.. 

Han er snart 8 mdr - og plejer at få flaske 2-3 gange i døgnet og så selvfølgelig grød og anden mad - det vil han dog gerne have..

Kan det være pga tænder? Han har ikke nogen endnu, så de er vel på vej.. 

Eller måske fordi han ikke gider det flaskepjat mere?  

Andre der har oplevet dette? 

Min førstfødte havde det ikke sådan.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2015

serinasmor

Soffy27 skriver:

Min søn har de sidste 2 dage ikke ville have hans flaske.. Han græder når han skal spise fra den.. 

Han er snart 8 mdr - og plejer at få flaske 2-3 gange i døgnet og så selvfølgelig grød og anden mad - det vil han dog gerne have..

Ligger han ned og får flaske ? Så kan det være han vil sidde eller måske noget med ørerne.. hvordan sover han ? 

Det kan også være han siger stop ... Så ville jeg bare kontakte sp og høre om håb behøver få flaske mere eller det er nok med det han får i kop 

Anmeld

4. februar 2015

l.kjoeller

Hvis det var tænder ville han foretrække flydende kost vil jeg tro.  Tænker om han kam synes han får for lidt ud af den. Eller om han måske har lidt trykken i ørerne så det at få flaske hvis  han halvvejs ligger bliver ubehageligt. 

Anmeld

4. februar 2015

Soffy27

Han vil ikke have den uanset om han sidder, ligger, står eller andet.. Så det må være selve flasken han siger nej til - forstår bare ikke hvorfor.. 

Har lige prøvet med mælken fra tude kop i stedet og det vil han gerne have. 

Han græder ikke når han ligger ned for at sove eller når han ligger ned og leger - og sover rigtigt godt om dagen og natten for det meste..

Det er bare sket fra den ene dag til den anden at han ikke ville have flasken - han skriger nærmest når han ser den.. 

Anmeld

4. februar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vores dreng ville ikke have flasken mere da han var knap 9 måneder. 

Men synes det er en god ide at få tjekket ørene inden du opgiver. 

Hvad med hvis han får det i kop - vil han så havd det?

Anmeld

4. februar 2015

Masig

Vores dreng sagde fra overfor flasken om dagen da han var 7-8 mdr. Nu får de jo meget mere spændende mad så flasken er jo lidt overflødig. Prøv at droppe den nogle dage og se hvad der sker... vores dreng var helt færdig med flaske både nat og dag da han var 9 mdr...

Anmeld

4. februar 2015

Soffy27

Han vil gerne have det i en kop.. 

Men ja, det kan da godt være at han bare siger fra overfor  flasken nu.. Undrer mig bare over hvorfor det er sket fra det ene øjeblik til det andet samt hvorfor han skriger når flasken nærmer sig hans mund. 

Anmeld

4. februar 2015

Sprit25

Giv ham en flaske pause hvis det er ellers drop den han er jo ved at være "stor"

Anmeld

4. februar 2015

Dorthe1986

Nu ammede jeg godt nok, men min søn sagde også fra fra den ene dag til den anden med skrig og skrål  han var 9 måneder og spiste rigtig godt af almindelig mad, så tror bare han blev røvtræt af det kedelige mælk 

Anmeld

4. februar 2015

Chevro

Soffy27 skriver:

Når de er 8 mdr må de jo også få alting stort set 

så jeg ville bare prøve at køre det over på almindelig mad, og så mælk i glas (: Ingen grund til at kæmpe med flaske osv, når det i princippet er overflødigt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.