Well, det blev så til en pause...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
11 svar
1 synes godt om
4. februar 2015

grinny

Nå mens kunne ikke vente til testen imorgen, men så skal jeg da heller ikke gå og tænke på om det er 1 eller 2 streger jeg skal kigge efter 

Nu pause! Er så bange for at min cyklus fucker op uden hormoner, hvordan var det for jer andre da i stoppede? 

Øv øv! Det er lidt som en kamp der ikke kan vindes 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2015

OneWish00

Øv det er jeg ked af og høre!  

Skal selv til og igang med min første iui, så kender Til nogle af de frustrationer du har! 

Jeg håber at en pause kan giver jer lidt ro og at det så lykkes nåh i går igang igen! 

Stort kram til dig 

Anmeld

4. februar 2015

Soffy27

Lige i dit tilfælde ville jeg ønske jeg havde en tryllestav.. 

Det er bare så unfair. 

Krydser alt hvad jeg kan for at lykken snart tilsmiler jer! Det fortjener i godt nok! 

Kram din vej 

Anmeld

4. februar 2015

LilleMie

grinny skriver:

Nå mens kunne ikke vente til testen imorgen, men så skal jeg da heller ikke gå og tænke på om det er 1 eller 2 streger jeg skal kigge efter 

Nu pause! Er så bange for at min cyklus fucker op uden hormoner, hvordan var det for jer andre da i stoppede? 

Øv Det gør mig så ondt, at der heller ikke var gevinst denne gang, men jeg håber, at pausen kommer til at gøre godt Det føles virkelig som op af bakke efter hver negativ test, men man kommer videre, og håbet vil garanteret blomstre igen, når der er kommet lidt ro på og I kan starte op i IVF behandling 

Hvilke hormoner har du taget her i sidste forsøg?

Jeg har oplevet både at min cyklus skejede helt ud med en cyklus på 42 dage efter hormonstop (på gonal-f og orgalutran). Og i dag er jeg lige blevet scannet på cyklusdag 10 efter et mislykket fryseforsøg i sidste måned (på estrofem og crinone), alt var helt som det skulle være og det lignede en cyklus på ca. 28 dage. Så denne gang er alt normalt lige efter en periode på hormoner.

Jeg krydser fingre for, at din krop vælger at opføre sig ordentligt 

Anmeld

4. februar 2015

Kløver

grinny skriver:

Krydser fingre for at den er der næste gang 

Anmeld

4. februar 2015

esioul

grinny skriver:

Øv at IUI ikke skulle være vejen frem 

Min cyklus er lidt anderledes når jeg ikke tager hormoner. Svinger mellem 25 og 30 dage. Så ikke den vilde forskel 

Anmeld

4. februar 2015

esioul

grinny skriver:

Øv at IUI ikke skulle være vejen frem 

Min cyklus er lidt anderledes når jeg ikke tager hormoner. Svinger mellem 25 og 30 dage. Så ikke den vilde forskel 

Anmeld

4. februar 2015

grinny

OneWish00 skriver:

Øv det er jeg ked af og høre!  

Skal selv til og igang med min første iui, så kender Til nogle af de frustrationer du har! 

Jeg håber at en pause kan giver jer lidt ro og at det så lykkes nåh i går igang igen! 

Stort kram til dig 

Tusind tak Ja en pause kan måske løsne lidt op for alle spændingerne og gøre os mere afslappet 

Anmeld

4. februar 2015

grinny

Soffy27 skriver:

Lige i dit tilfælde ville jeg ønske jeg havde en tryllestav.. 

Det er bare så unfair. 

Krydser alt hvad jeg kan for at lykken snart tilsmiler jer! Det fortjener i godt nok! 

Kram din vej 

Tusind tak, hvor er du sød 

Ja hvis bare jeg selv havde en tryllestav  Så havde jeg tryllet alt hvad jeg kunne 

Anmeld

4. februar 2015

grinny

LilleMie skriver:

Øv Det gør mig så ondt, at der heller ikke var gevinst denne gang, men jeg håber, at pausen kommer til at gøre godt Det føles virkelig som op af bakke efter hver negativ test, men man kommer videre, og håbet vil garanteret blomstre igen, når der er kommet lidt ro på og I kan starte op i IVF behandling 

Hvilke hormoner har du taget her i sidste forsøg?

Jeg har oplevet både at min cyklus skejede helt ud med en cyklus på 42 dage efter hormonstop (på gonal-f og orgalutran). Og i dag er jeg lige blevet scannet på cyklusdag 10 efter et mislykket fryseforsøg i sidste måned (på estrofem og crinone), alt var helt som det skulle være og det lignede en cyklus på ca. 28 dage. Så denne gang er alt normalt lige efter en periode på hormoner.

Jeg krydser fingre for, at din krop vælger at opføre sig ordentligt 

Jeg har taget Pergotime (2 om dagen) og Gonal-F (75) 

Inden behandling var min cyklus på 40+ og nu er den endelig 29/30 så vil helst ikke have den derop igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.