Gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. februar 2015

elinisaksen

hej jer alle sammen

er der nogen af jere som har havt menstrution og været gravid?

jeg er lidt usikker om jeg kan være gravid. Jeg havde menstrution den 05 januar og fire dage frem men den var lidt svagere end den plejer. Men jeg har været så træt og mine bryster er større og jeg har taget lidt på. Tog en test på lørdag men den var negativ, kan været blevet gravid omkring midt i dec. Men så skulle jeg nu være 8 uger henne

puha håber i forstår lidt af det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2015

elinisaksen

Kan nogen hjælpe?��

Anmeld

4. februar 2015

Mussepigen4

Måske du skulle gå til lægen så? Kan være GUL. Men så burde testen nok være svagt positiv. Du kan ikke være blevet gravid i januar? 

Anmeld

4. februar 2015

elinisaksen

MiaP skriver:

Måske du skulle gå til lægen så? Kan være GUL. Men så burde testen nok være svagt positiv. Du kan ikke være blevet gravid i januar? 

Hvad mener du med gul?? Nej det eneste tidspukt jeg kan være blevet gravid er midt i december��

Anmeld

4. februar 2015

Mussepigen4

elinisaksen skriver:

Hvad mener du med gul?? Nej det eneste tidspukt jeg kan være blevet gravid er midt i december��

Graviditet udenfor livmoder (GUL), så har man symptomer og ens hcg er mindre end normalt, derfor kan mange kun få svage positive, men hvis din er negativ, så burde der ikke være noget så sent. Ellers skal du have taget en blodprøve for at måle om du har hcg (graviditets hormon i kroppen).. hvis ikke, så det nok bare frygten/håbet, alt efter om du ønsker graviditet, der spiller dig et puds. Sådan er det ofte hvis man kommer i tvivl

Anmeld

4. februar 2015

elinisaksen

Ok nu er jeg med�� testen var helt negativ som jeg tog, for de fleste som har gul er den svagt positiv. 

Men jeg venter og ser, synes bare min krop er helt forandret, taget på maven og større bryster, har ik oplevet det sådan i mine to tidligere graviditeter.

men du har sikkert ret, kroppen kan være lidt underlig nogle gange��

Anmeld

4. februar 2015

Mussepigen4

elinisaksen skriver:

Ok nu er jeg med�� testen var helt negativ som jeg tog, for de fleste som har gul er den svagt positiv. 

Men jeg venter og ser, synes bare min krop er helt forandret, taget på maven og større bryster, har ik oplevet det sådan i mine to tidligere graviditeter.

men du har sikkert ret, kroppen kan være lidt underlig nogle gange��

Ja det er rigtig.  Derfor blodprøverne er den bedste metode når man er i tvivl 

Anmeld

4. februar 2015

hekran

Har du ikke fået din menstruation igen?

Anmeld

4. februar 2015

elinisaksen

Nej det har jeg ikke.  

Anmeld

4. februar 2015

elinisaksen

Jeg venter lige og ser om nogen menstrution kommer denne uge ellers må jeg til lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.